Inlägg från: FDFMGA |Visa alla inlägg
  • FDFMGA

Luktfri kattsand sökes!!!

Kan bara instämma. Vi har testat skiten man kan köpa i livsmedelsaffärerna och jämfört med Everclean blir det dyrare - man byter ju på en gång för att slippa stanken.

Everclean däremot är luktfri länge, länge.

"Alla måste liksom böja sina huvuden inför Åkessons briljans" Sverigedemokrat om Åkesson.
  • FDFMGA
    pialotta skrev 2014-08-04 22:04:10 följande:

Spelar det någon roll vilken Everclean man köper? Är väldigt känslig mot lukter så om det oparfymerade fungerar lika bra så är det nog mitt val.

Testa - eller testa Extreme Classic som ju två här i tråden säger är luktfri oparfymerad.

Vi köper Everclaen lavendel, den luktar inte mycket lavendel alls - men jag ser att den är mycket dyrare än de andra Evercleansortena.

Alltid lär man sig något nytt - har jag inte tänkt på förut under alla dessa år med katt.
    "Alla måste liksom böja sina huvuden inför Åkessons briljans" Sverigedemokrat om Åkesson.
  • FDFMGA
    BuoBä skrev 2014-08-04 22:10:37 följande:
    Sanden är samma. Jag klarar inget annat än oparfymerat. Tog fel Everclean en gång när de hade gjort om förpackningarna, och höll på att kräkas varje gång katten kom från lådan i ett moln av syntetisk lavendel.
    Där ser man. Jag som inte ens känner lavendeldoftenSkrattande
Svar på tråden Luktfri kattsand sökes!!!