• Anonym (m)

Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!

Ozzy09 skrev 2014-08-31 11:47:33 följande:

Hur är det idag? Några mer symtom?

Idag har jag ännu mer stickade känsla i brösten. Hoppas det är ett gott tecken.

Är det mensen så blir jag sur! :D

Imorgon är det ÄNTLIGEN måndag. Jag kommer testa på morgonen ändå. Kan inte hålla mig till kvällen när jag är ledig och kommer vara hemma hela dagen. Kommer bara ha testerna i huvudet! :))

Ha en go söndag tjejer

Inget speciellt idag, inatt hade jag däremot fruktansvärt ont i brösten.!

Hoppas mensen håller sig undan!! :)
    Okej låter bra :) Kommer säkert lägga mig tidigt ikväll bara för att haha!

Desamma Skrattande
  • Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-08-31 12:09:19 följande:
    Det kommer jag också, men baraför att det har varit en jäkligt stressig jobbhelg så jag är helt slut! :)
    Okej! Då kanske du får lätt för att somna ikväll iallafall :) 
  • Anonym (m)
    carrolinea skrev 2014-08-31 16:48:43 följande:

Eftersom jag har köpt kunde jag inte hålla mig, negativt förstod det.

Grejen är att mina bröst känns precis som innan mf inget alltså, brukar alltid ha ont mellan äl och bim. Illamående idag under matcherna samt att det kändes som ngt tynger ner "magen" svårt att förklara känslan. Jag väntar nog med att testa tills jag kommer hem nästa söndag. Så får vi se vad som händer.

Ha en skön söndag ni med :)

Nej va tråkigt! Hoppas det visar annorlunda på söndag då :) håller tummarna! 
  • Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-09-01 11:26:33 följande:

Hur går det för dig "anonym (m)" har varit inne säkert tusen gånger idag och kollat om du skrivit något om ditt test!! :)

Åh va kul!! Hoppas det visar starkare på onsdag Skrattande

Här va det negativt.. Men ska vänta på bim nu, kommer inte mensen så ger jag det några dagar och testar igen! Annars är det bara att ta nya tag! :) 
  • Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-09-01 12:40:56 följande:
    Ja det är ju fortfarande väldigt tidigt att testa. Och du hade väl bim på fredag? Jag har på torsdag. Hoppas att du får plus!! :)
    Ja jag har på fredag :) men det va ju värt ett försök idag iaf, nu kan jag nog hålla tankarna till andra saker haha :) 
  • Anonym (m)

Jag kände på mig att det skulle visa negativt, jo det är ju tidigt än så länge så chansen finns ju fortfarande. Men man kan inte ro för att man blir nere.. Man längtar ju så! Rynkar på näsan

• Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-09-01 14:31:09 följande:
    Ja jag vet! :( jag ska åka och köpa mer tester idag. Men det är ju som sagt jätte svårt att tänka på annat. Man har det i huvudet hela tiden. Och man vill ju så gärna!
    Det gör du rätt i :) 
    Så glad för din skull om det blir starkare! 
    Ja verkligen! Det blir inte lättare heller när alla runtomkring blir gravid och ska ha barn snart, man känner sig så "utanför?"! Självklart är man glad för alla andra men man vill ju också tillhöra "gruppen" gravida :) visste inte riktigt hur jag skulle beskriva känslan i ord men hoppas du förstod :) 
  • Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-09-01 15:45:18 följande:
    Jag förstår precis vad du menar! Vänta ett par dagar till och testa igen. Det kan gömma sig ett fint plus där bakom ändå. Vi håller tummarna för det!
    Det ska jag göra :) Ja :)
  • Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-09-03 16:43:16 följande:

Tack! ;) hur gör det för dig? Har du kunnat hålla dig från att gör något mer test? :)

Japp, jag kommer testa nästa vecka nån gång om mensen håller sig undan. Fokuserar på annat nu :)
Svar på tråden Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!