Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!
Fler som haft flera missfall ? Fler som har barn ? Vilket nummer i ordningen kom missfall/missfallen och barn/barnen ?
Första mensen efter missfall här. En dag tidigare än beräknat till och med. Vilket gör att ägglossning måste varit medan jag fortfarande blödde efter skrapning. ( Blödde 18 dagar ). Inte så konstigt att det inte gick vägen direkt för mig.
Nåja, nu är allt ok iaf En ny chans kommer
En frisk son, ett ma och nu ett tidigt missfall - allt inom loppet av ett år.
Fick njuta av sista plusset i en vecka, började blöda idag. :/ skulle varit i v5+0.
Nya ältest är beställda och vi ska fortsätta försöka direkt.
Hej!
Hoppar in här. Jag och min sambo blev gravida efter att ha försökt i nästan 1 år. Är försök till vårat 1 barn. Men förra torsdagen började jag blöda och fredag natt var vi till gynakuten där dom såg två hinnsäckar som var i c.a v 6-7 och jag skulle ha varit i v 11. Var på återbesök i tisdags men inget hänt så blev skrapad igår. Blöder sparsamt så hoppas att jag inte skall blöda så länge. Vi kommer att försöka direkt bara blödningarna slutat och det gått en vecka (som dom ordinerar att man skall vänta). Dr på gyn tyckte att det är bra om man får mens 1 gång men att vi ändå inte skulle behöva skydda oss.
Har precis shoppat ägglossningsstiickor. Först 7 stycken beställda från billiga tester. Sedan 60 stycken beställda från ebay Nu borde de räcka ? De första 7 får täcka upp första månaden, sedan hinner de från Hong Kong komma hem.
Billiga och kanske svårare att avläsa, men omöjligt torde det inte vara
Min mens kommer efter missfallet 12/7 kommer aldrig riktigt i gång Känns som om det kommer att ta lång tid för mig att nå ett nytt plus. Ett par droppar blod varje dag sedan förra veckan. Någon riktig mens kommer ej. Ägglossning kan då inte ens varit innan. Jag som hade mens var 28:e dag innan regelbundet precis. Inne på dag 31 i menscykeln utan riktig mens. Depp..depp...
( någon graviditet är det inte. )
Själv har jag testat nu - negativt.. Fast hade inte trott nåt annat..
Så nu slutar jag med krämen och hoppas mensen dyker upp riktigt snart!
Jag kan ju iofs ha haft senare ÄL än vanligt eftersom jag fick MF förra månaden - men det känns som att greppa efter halmstrån..
Är nog bäst att vara lite realistisk istället!