Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!
Jag fick missfall 12/7 och vill också bli gravid igen så snart som möjligt. Följer tråden
Jag fick missfall 12/7 och vill också bli gravid igen så snart som möjligt. Följer tråden
Denna gången blödde jag mkt 3 dagar och sen lite 2-3 dagar. Mycket slem och klumpar då fatta jag att det va mf :(
Det svåraste tycker jag är att ha tålamod, när man väl har bestämt sig vill man bli gravid direkt, spec. Efter mf då man redan hade börjat planera...
Fick infektion i livmodern efter min förlossning, någon som vet om det ökar chansen för missfall? Är det större risk att få mf om man fått det tidigare?
Nu tror jag att jag har slutat blöda iaf! Har inte haft någonting än så länge iallafall! :)
Men känner mig "öm" på något konstigt vis där nere.
Speciellt när jag går på toaletten. Hur var det för er?
Hej,
Jag hoppar gärna med i denna tråd. Fick missfall 25/6 och var då i v 7. Har varit mycket frustrerande veckor sedan dess då mitt hcg inte velat sjunka i någon snabb takt (startade på ca 4000 v efter och i fredags var det 175). Vill inget annat än att min kropp ska bli normal igen och vart jag än läser på nätet så måste det sjunka till under 5 för att systemet ska komma igång igen. Jag trodde att jag kanske hade fått ÄL förra veckan då jag hade helt galet mycket sega flytningar (ursäkta) men sedan fick jag tillbaka provsvaret och förstår att det inte kunde ha varit det. Känner mig förråd av min kropp speciellt eftersom jag även de senaste dagarna har haft lite sura uppstötningar vilket jag bara haft när jag var gravid annars. Tror mina hormoner åker berg och dalbana...!!! lite lessen på hela situationen! Hoppas på plus för oss alla snart!!