Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!
Grattis ozzy!! :)
Grattis ozzy!! :)
Blev så nojig att jag köpte ett digitalt idag, fast att jag plussat på många vanliga test innan. Stod gravid 3+ :) hoppas dem här "kritiska" veckorna går fort. Man kan inte riktigt slappna av när man vet hur det känns att få mf.
Japp, jag kommer testa nästa vecka nån gång om mensen håller sig undan. Fokuserar på annat nu :)
Haha
Okej, jag får vänta å se helt enkelt :D
Jag tänkte vänta helgen ut iallafall, har inte mensen kommit till måndag gör jag nog ett test! :)
Har nu gått 4v sen jag skrapades så väntar nu på mens eller ännu hellre ett plus. Hur lång tid efter era missfall kom mensen igång igen?
Kommer nog försöka vänta iaf minst 1v till. Orkar inte med flera minus. (Vi hade försökt 1år innan missfallet)
Åh nu orkar jag inte vänta.. Drömde igår att jag hade ont i nedre delen av magen så min sambo tvinga mig att göra ett gravtest och det va positivt.. Hur ofta blir drömmar verklighet haha? Bim+2 idag, inga tecken på mens men inga gravsymptom heller.. Vill testa nuuu men jag vet att det kommer visa negativt, har en sån stark känsla av det! :(
Haha nej jag kunde inte hålla mig längre, men det jäkla testet visa negativt!
Men kommer du ihåg att jag skrev att jag hade älflytningar den 29e? Alltså en vecka senare än vad jag räknat med, och om det stämde så har jag inte bim förrän den 12e.. Haha denna väntan är ju rent sagt för j*vlig!