• Ozzy09

Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!

carrolinea skrev 2014-09-01 22:14:10 följande:

Ja hoppas verkligen det. Idag fick jag inte på mig byxorna känner mig svullen, men kanske bara äl. Som har varit. Längtar tills jag kommer hem.

Härligt! Sitter det kvar hela veckan så är det ju ett gott tecken! :)
  • Ozzy09
    Anonym skrev 2014-09-01 22:23:18 följande:
    Det blev lite fel där! :) jag har inte testat mer idag. Köpte massa tester innan så att jag skulle kunna slösa ett (läs två) imorgon bitti och kväll. :)

Återkommer imorgon! Natti natt kära vänner..
  • Ozzy09
    carrolinea skrev 2014-09-02 13:06:11 följande:

Hur har det gått idag?

Jag köpte ett RFSU testa tidigt test på jobbet idag! Slutar om 1 timma, skall hem och testa då så får vi se. Var kaos imorse med barn & hund som båda skulle till dagis så något test då hann jag inte med! :)

Jag skriver sen vid 19! :)
  • Ozzy09

Testet visar fortfarande svagt! Får testa imorgon eller torsdag igen! :)

Vågar inte riktigt tro att det är något. :/

• Ozzy09
    Björan skrev 2014-09-02 19:32:25 följande:

Tycker det ser positivt ut :) så såg mina test också ut i början. Håller tummarna att det är samma för dig!

Ja, det har varit jätte svagt nu igår och idag. Ska testa imorgon och se. Hoppas att det har blivit starkare då! :) har bim Tors/fre.

Brösten ömmar/bränner/sticker fortfarande.

Hur länge visade dina test svagt innan det blev starkare?
  • Ozzy09
    Feather skrev 2014-09-02 19:54:37 följande:

3 missfall på 1 år är ett faktum för mig. Mitt sista missfall var för 4 v sen. Jag är 37 år och har en dotter på 9. Men önskar så gärna ett syskon. Har bokat tid för utredning i slutet på september.

Åh, förstår att det tär på dig/er! Skönt att du fått tid för utredning. Hoppas det kan hjälpa er till ett syskon! :)
  • Ozzy09
    Björan skrev 2014-09-02 20:35:12 följande:

Håller tummarna! Mina visade svagt före BIM och starkt dagen efter. Ett plus är ett plus även om det är svagt sägs det ju ;) spökstreck är gråaktiga men ditt tycker jag har en röd färg.

Åh härligt! Får hålla mig i skinnet ett par dagar till. ;)

Ja, strecket är rött. Men jag är rädd för mf igen. Att det kanske är ett tidigt och att strecken inte kommer bli starkare för det, och tillslöt försvinner igen. Alla dessa dumma tankar man har!! :(

Hur lågt har du kommit nu? :)
  • Ozzy09
    Fiiaaa skrev 2014-09-02 21:36:10 följande:

Shit vad spännande! Har du testat dig efter missfallet och fått helt blankt? Isåfall kan du nog va ganska säker på att det där är positivt :)

Ja jag har säkert gjort 4 tester efter missfallet och fått negativt. :)

Men jag vill ha starkare plus för att tro att det är något. :)

Hoppas på starkare imorgon bitti. :)
  • Ozzy09
    Anonym skrev 2014-09-02 19:49:43 följande:

Vilken dag är du på?

Plus är det iaf :)

Jag har bim på torsdag eller fredag. Så det är 2-3 dagar kvar. :)
Svar på tråden Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!