Inlägg från: Anonym (anna-lena) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anna-lena)

Det är allvar nu...

Anonym (y) skrev 2014-07-30 17:18:44 följande:

Och han bara blev sån här när du blev gravid eller?

Men fy fan vad onödigt inlägg! Ts jag hoppas att det löser sig för dig och din bebis.
  • Anonym (anna-lena)
    puss skrev 2014-07-30 18:11:07 följande:
    Du ska jobba för att din dotter ska ha en bra relation med sin pappa. Du valde hennes pappa, inte hon.
    Pappa våldtäktsmannen som kör på fyllan och plågar hundar?
  • Anonym (anna-lena)
    Brumma skrev 2014-07-30 19:56:06 följande:
    Har du någonsin levt med ngn som misshandlar dig psykiskt eller fysiskt?

Man blir mentalt nedbruten - och det du håller på med just nu är att fortsätta med den skiten.

Fy fasen för människor som du! Jäkla mobbarfasoner!
  • Anonym (anna-lena)
    Anonym (Idioter) skrev 2014-08-02 11:34:30 följande:

Skit i dom trollen som bara vill provocera här. Griniga karlar säkerligen som inte begriper hur allvarlig denna situationen faktiskt är.. Hur många kvinnor som mördas av partners eller ex-partners varje år (vanligtvis efter åratal av misshandel & förföljelse)!

Om det är till någon tröst så tror jag verkligen inte att han skulle vinna något i en vårdnadstvist.

Se till att hitta en kontakt hos polisen, någon du känner dig trygg med. Anmäl allting så att det finns dokumenterat. Ingenting är viktigare än din dotters trygghet och hennes mammas välbefinnande är en stor del av den tryggheten. Jag hoppas att det ordnar sig för dig. Låt honom inte göra er illa!

• Anonym (anna-lena)
    Anonym (vv) skrev 2014-08-05 11:02:56 följande:
    Du kan ju försöka. Men fundera på din egen trovärdighet om du ena dagen säger att du inte vet vem som är pappa, nästa dag hävdar att han haft dig i ett järngrepp. De två versionerna lirar ju inte riktigt och kommer naturligtvis användas mot dig i en tvist.
    Håller med, säg inte att du inte vet vem som är pappan.
  • Anonym (anna-lena)

Ts hur går det för dig?

• Anonym (anna-lena)

Jag har inge råd att ge men puffar tråden så kanske någon annan kan hjälpa.

Svar på tråden Det är allvar nu...