Aniiee skrev 2016-10-30 17:04:54 följande:
Grattis till veckans trådlyft =P
Nä, inte alls hemsk, och visst tycker jag att man ska få uppleva positiva känslor. Det är ju bara positivt.
Jag vet att du kämpar med ditt, gör det så mycket du kan och orkar. Glöm inte att vila mellan varven.
Tack. Dikter är inte min starka sida direkt, men ibland så.
Jag mår rätt bra. Håller på att ta mig tillbaka. Går fortfarande på en del mediciner, men mycket svagare än då för 2 år sen. Det går framåt-uppåt.
vigge skrev 2016-10-30 16:52:25 följande:
Fina bilder f.ö., jättefina! Gick de ut till fler personer?
=P Fotograf I ain't. Jag vet inte om de finns någon annanstans än här i tråden, faktiskt.
Inte? Att välkomna döden vid 30 är väl inget man vill behöva tänka på? Vid 30 har ju livet knappt börjat.
Jo, jag vet att du vet men fortfarande, man får inte hålla på och vara oförskämd sådär som jag höll på förut och "buhuuu alla e dumma!!!" och vägra ta till sig av hjälpen, så får man inte bete sig helt enkelt. Du får även ursäkta det där PM:et jag skickade, det var inte genomtänkt, blir väl så lätt att man hakar upp sig på om någon forumkändis har samma diagnos bara antar jag att man räknar väl med ett bra svar helt enkelt.
Jo! Den är jättefin, det är absolut en stark sida hos dig.
Vad fint att det har styrt upp sig så, jag gick på Sertralin förut, inte konstigt kanske att jag höll på och "öbö öbö öbö ja ha´ aschpärjer, ja kan inte!" De där jävla medicinerna borde ju förbjudas, gud vilka jobbiga biverkningar det var alltså, allt för att de där läkemedelsföretagen ska få sina pengar, om inte jag vet fel då.