• Aniiee

Jag har förlikat mig med döden - fråga vad du vill

Hello, world - this is me!

Döden, döden, döden, döden. Så var det sagt.

Jag har levt ett väldigt intensivt liv, och nu är jag helt ok med att dö. Om jag dör imorgon (skulle väl vara om jag trillar av båtfan) så är jag helt med på det. Det är lugnt. Men tills dess ska jag leva...

Smälter gör jag också....

Key change, MOFO!
  • Svar på tråden Jag har förlikat mig med döden - fråga vad du vill
  • Anonym (Veritas)

Har du iochmed ditt ställningstagande gett upp?

• Grätchen14

Nu krånglar FL. Jag lovar att återkomma. DU ska INTE förlika dig med DÖDEN... No way! <3
    Inte just nu iaf,

• Aniiee
    Anonym (Veritas) skrev 2014-07-31 02:13:36 följande:

Har du iochmed ditt ställningstagande gett upp?

Nej, inte alls.
    Key change, MOFO!
  • Deo

Jag har ingen fråga faktiskt. Har ett yrke där jag jobbar med döden hela tiden och jag tycker det är väldigt skönt när folk har förstått faktum... de är inte odödliga och vad som helst kan hända när som helst.
    Jag är 30 men har allt fixat inför min eventuella död. Man vet aldrig och det är naivt att tro något annat!

• Aniiee
    Grätchen14 skrev 2014-07-31 02:15:54 följande:

Får du all hjälp du behöver?

Grätchen14 skrev 2014-07-31 02:19:23 följande:

Jag kan starta en insamling på fejjan ifall du vill. Anonymt.

Jadå, oroa dig inte för mig.

Gulligt av dig Solig Har du lust kan du ju alltid sprida de här, och påminna folk om att forskningen behöver pengar.

Upplösningen i tråden är väl kass, vet inte hur det är i galleriet, men om det behövs, skicka ett pm, så kan vi lösa det.
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Grätchen14 skrev 2014-07-31 02:28:49 följande:

Nu krånglar FL. Jag lovar att återkomma. DU ska INTE förlika dig med DÖDEN... No way! <3
    Inte just nu iaf,

Tror du lägger saker i "förlika sig" som jag inte för. För jag har inte tänkt lägga mig och dö nu på stubben Solig 
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Adorabellen skrev 2014-07-31 02:38:30 följande:

Hur mår du just nu?

Just nu mår jag som en prins i en bagarbod. Just hemkommen (eller, just och just, men idag) från en kryssning. Och det är Torsdag, veckans bästa dag! Jag föddes till och med på en torsdag =P
    Key change, MOFO!
Svar på tråden Jag har förlikat mig med döden - fråga vad du vill