• Svar på tråden Här granskas det kontroversiella Miljöpartiet
  • Anonym (Tidpunkt!)

Japp, lägg gärna märke till när tråden startades också, allt för att kringgå moderatorers granskning. Lägg ner, äckliga jävla SD:are.

• Rataxes
    Anonym (Tidpunkt!) skrev 2014-07-28 19:55:01 följande:

Japp, lägg gärna märke till när tråden startades också, allt för att kringgå moderatorers granskning. Lägg ner, äckliga jävla SD:are.

Har du något emot att MP granskas?
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Anonym (MP är hemska)
    Anonym (Tidpunkt!) skrev 2014-07-28 19:55:01 följande:

Menar du att tråden bryter emot några regler?

Förövrigt kommer jag anmäla ditt inlägg pga din icke rumsrena slutkläm.
  • Anonym (Tidpunkt!)

Anmäl på du! Den bryter tydligen inte mot några regler eftersom drn är kvar, men TS vill gärna få det till att all kritisk granskning av MP tas bort, och så är uppenbart inte fallet. Nej, jag är inte enot att det granskas, bara tillvägagångssättet.

• Punkster

Jag är aktiv inom Mp och diskuterar gärna vår politik. Men så länge denna tråd mer går ut på att hata i allmänhet istället för saklig diskussion så nöjer jag mig med att bara läsa. Personangrepp, pedofilanklagelser och liknande är knappast seriöst.

• Anonym (Kritisk)
    Punkster skrev 2014-07-28 22:59:08 följande:

Jag är aktiv inom Mp och diskuterar gärna vår politik. Men så länge denna tråd mer går ut på att hata i allmänhet istället för saklig diskussion så nöjer jag mig med att bara läsa. Personangrepp, pedofilanklagelser och liknande är knappast seriöst.

Vad tycker du själv om när dina politiska miljöpartistiska företrädare snackar om "järnrörskandidater" då? Om man nu inte ska smutskasta o prata om lösryckta personer?
  • Anonym (LOL)
    Anonym (Kritisk) skrev 2014-07-28 23:57:43 följande:
    Vad tycker du själv om när dina politiska miljöpartistiska företrädare snackar om "järnrörskandidater" då? Om man nu inte ska smutskasta o prata om lösryckta personer?
    Jag är nyfiken, varför filmade man detta och läckte ut det till pressen, när man sedan inte kan stå för det?
  • Anonym (MP är hemska)
    Punkster skrev 2014-07-28 22:59:08 följande:

Snälla? Man kan inte diskutera med människor så verklighetsfrånvända att man kan tro att dom kommer från någon annan planet.

Ta en latte på flådiga söder du Skrattande

Du växer upp till slut och vi andra kommer gemensamt att jobba för att detta svenskhatande och ansvarslösa pack kommer bort från maktens korridorer.
  • ölburk2

Det här har inga SD betalda lobbyister startat, eller ännu ens skrivit i.
    SD:s lobbyister är annars riktigt bra, det måste jag medge, men det här är så uselt att det bara blir löjligt å skrattretande, att t.o.m SD:s anhängare måste känna sig besvärade..

Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Anonym (LOL)
    Anonym (MP är hemska) skrev 2014-07-29 00:11:20 följande:
    Snälla? Man kan inte diskutera med människor så verklighetsfrånvända att man kan tro att dom kommer från någon annan planet.

Ta en latte på flådiga söder du Skrattande

Du växer upp till slut och vi andra kommer gemensamt att jobba för att detta svenskhatande och ansvarslösa pack kommer bort från maktens korridorer.
    Det sved ordentligt när MP fick 15% i senaste valet, va?
Svar på tråden Här granskas det kontroversiella Miljöpartiet