Inlägg från: Anonym (MP är hemska)
|
-
-
jupps, så var det. Visar väl bara ännu en gång hur nonchalant detta parti och företrädare är inför hur skattepengar spenderas.Anonym (dd) skrev 2014-07-28 19:28:58 följande:Var inte det där när han blev tagen med byxorna nere på Hultsfredsfestivalen. En resa som skattebetalarna dessutom bekostat.
Egna knarkfester och massimport av utomeuropéer tycks vara prio 1 då våra gemensamma resurser ska fördelas om riksdagens ansvarslösaste parti får bestämma.
Pensionärer, vanliga löntagare, landsbygdsbor och tryggheten på våra gator verkar dom dock skita blankt i.
Dags att vi gemensamt tar och röstar ut detta pack ur riksdagen.
Dom är farliga. Mycket farliga.
-
Menar du att tråden bryter emot några regler?Anonym (Tidpunkt!) skrev 2014-07-28 19:55:01 följande:
Japp, lägg gärna märke till när tråden startades också, allt för att kringgå moderatorers granskning. Lägg ner, äckliga jävla SD:are.
Förövrigt kommer jag anmäla ditt inlägg pga din icke rumsrena slutkläm. -
Snälla? Man kan inte diskutera med människor så verklighetsfrånvända att man kan tro att dom kommer från någon annan planet.Punkster skrev 2014-07-28 22:59:08 följande:
Jag är aktiv inom Mp och diskuterar gärna vår politik. Men så länge denna tråd mer går ut på att hata i allmänhet istället för saklig diskussion så nöjer jag mig med att bara läsa. Personangrepp, pedofilanklagelser och liknande är knappast seriöst.
Ta en latte på flådiga söder du
Du växer upp till slut och vi andra kommer gemensamt att jobba för att detta svenskhatande och ansvarslösa pack kommer bort från maktens korridorer. -
MP fick 7,3% i förra valet, även då låg dom på över 10% i opinionsmätningar då även opinionsinstituten verkar dyrka denna gödselstack till "parti"Anonym (LOL) skrev 2014-07-29 00:25:37 följande:Det sved ordentligt när MP fick 15% i senaste valet, va?
Dom kommer att få ca 7,3% även detta val, sannolikt mindre då man märker mer och mer att folk börjar se igenom mediapropagandan.
Man ska inte dra så stora växlar över att många okunniga 0.8:or röstade på smörjan i EU-valet. Okunniga tenderar att endast se partinamnet i villfarelsen att kvacksalvarna skulle vara bra för miljön.
I riksdagsvalet gäller viktigare frågor, tex den havererade massinvandringen.
Trist att inte folk läser partiprogram och gör analyser.
För mig svider ingenting, SD som tredje största parti i September och absoluta vågmästare.
Det lilla kommunistiska fascistpartiet MP kommer inte Löfvén ta i ens med tång så det känns underbart med en mandatperiod utan att rena dårar har inflytande.