Lämna infertil sambo?
Jag tror inte på att spekulera i någon sorts "normtänkande". Alla får inte identitetskriser av att inte vara 100% biologiska barn till sina föräldrar.
Kvinnor borde göra det väldigt klart för män att de inte är ute efter någon de trivs med och som de kan ha ett vettigt, vuxet förhållande med, utan en avelstjur, en slav och en försörjare. Kanske man haft fler förhållanden som är hållbara för då vet alla vad de har att se fram emot.
TS om jag varit din kille och läst det här hade jag kickat ut dig innan du ens haft en chans att säga bu eller bä. Ibland skäms jag för att vara kvinna, för jag har faktiskt kommit längre i min utveckling än att bete mig som en löpande tik som absolut måste föröka sig och därmed förlora all vett och sans.
TS !!!!!! VÄNTA! !!!!
Har bara läst TS - men jag jobbar med fertilitetsutredningar och har analyserat oerhört många spermieprover. Om det är så att provet saknar spermier betyder inte detta att han är infertil utan att han har fel på slangarna. Det går ändå att skaffa barn tillsammans - spermierna finns men behöver hjälp att komma ut och att befrukta dina ägg. Detta gör man på konstgjord väg men det blir era genetiska barn.
Sluta upp med ditt skitsnack jeaninne. JAG ÄR min dotters riktiga mamma. På vilket sätt är vår donator MIN dotters mamma? Vad har hon bidragit med förutom en cellklump? Har hon burit henne i sin mage, delat blodomlopp med henne och fött henne? Har hon ammat henne? Tröstat henne när hon är ledsen? Nej det har JAG gjort. På vilket sätt kommer min dotter att växa upp under onormala förhållanden? HON KOMMER VÄXA UPP MED TVÅ ENGAGERADE OCH FÖRÄLDRAR SOM ÄLSKAR HENNE ÖVER ALLT ANNAT, varav en är hennes genetiska förälder, eftersom det verkar vara så viktigt med genetik för dig. Jo tråden handlar definitivt om föräldraskap eftersom du pratar om riktiga föräldrar. Så utifrån det jag skrivit ovan och det du själv skrivit i tidigare inlägg, vad menar du är en riktig förälder?
Min "mamma" inbillade sig att jag skulle se henne som min mamma med.
Men jag är smartare än så för jag vet - riktig förälder = gemensamt DNA.
Allt sådant som donation, surrogat o. adoption borde för barnens skull förbjudas. Alla dessa grundar sig enbart i vuxnas egoism, utan en tanke på de som blir drabbade. // Själv adopterad.