Inlägg från: Villhaenbebbe |Visa alla inlägg
  • Villhaenbebbe

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Fyndade denna fina klänning på rean från Gina Tricot, sitter som en smäck och plats kvar för magen att växa på :)

Herregud vad magen fullständigt exploderat senaste veckan, ryckte nästan det kändes obehagligt igår när jag insåg att det är 11 veckor kvar som den ska växa ännu mer.. Haha

Här är iaf en bild på klänningen samt magen igår kväll, jag tycker den känns gigantisk nu..

• Villhaenbebbe

Jag är dålig på att skriva men läser ALLT som skrivs här :)

Jag var hos BM idag, magen växer och ligger fortfarande i övre delen av kurvan, på gränsen till utanför hehe! Min BM tror jag kommer få en rejäl kula :) ligger på +5 kg sen inskrivning nu i vecka 30.

Jag har börjar få foglossning, har haft ont i svanken sen v 12 men nu har det börja göra mer ont i fiffi och runt om.. Går nu lite kobent och vankar fram haha :)

Det känns att det börjar närma sig nu och jag längtar så himla mycket tills lilla Olle är här. Påtal om namndiskussionen så har jag och min sambo varit klar med namn och mellannamn sen v7 haha :)

Hoppas det är bra med alla, det börjar säkert bli tungt för många inkl mig själv, men tänk snart är våra små här <3

• Villhaenbebbe
    Trollunge85 skrev 2015-01-14 14:41:51 följande:

Vintervädret i Skåne fortsätter överraska. Kollar ut innan lunch - snöar jättemycket. Kollar ut nu - inget spår av snö. Så hade jag inte tittat ut så hade jag aldrig märkt snön den korta stund som den ändå fanns här.

Haha och här i Östersund är det så mycket snö så att det är jobbigt att ta sig fram. Pulsa fram i djupsnö med foglossning är iingen höjdare heller.. Längtar så mycket till våren redan nu, fast vintern nytt börjat!
  • Villhaenbebbe
    snö 81 skrev 2015-01-15 08:33:07 följande:

Min mamma ringde och meddelade att nu hade dom en åkpåse hemma hos sig. Har berättat till henne vilken vi ville ha/tänkte köpa och så har hon beställt den på nätet :)

Så nu äger vi en sådan här fin sak

Åh vi köpte också en sån fast grå :) superfin!
  • Villhaenbebbe
    snö 81 skrev 2015-01-15 09:35:51 följande:
    Kul! Har ni den gråblå med text på eller en grå utan pälsfluffet?

Sist hade jag en i svart plysch typ, fast då utan fluff. Den var jättefin!
    En ljusgrå utan päls :) Tyckte den ljusgrå färgen var så fin och vi ska ha en helt svart vagn, så det blev perfa! :)
  • Villhaenbebbe

Imårse när jag skulle åka bussen till jobbet så var den helt full, och jag måste säga att jag blir faktiskt lite ledsen när ingen erbjuder mig en plats- jag är ändå gravid i v.31 och det SYNS även med jackan på.. 
    Bussresan tar bara 10 min, men jag har så sjukt dålig balans nu, höll på ramla flera gånger och fogarna gör väldigt ont.. 
    Då blir man lite besviken på medmänniskorna ändå, hade jag sett en höggravid hade jag utan tvekan släppt min sittplats.

• Villhaenbebbe
    Lejonhierta skrev 2015-01-21 11:32:04 följande:

I förrgår kom vår dotter till världen i v.33. Hon mår bra men jag desto sämre, tappade åtta liter blöd och opererades i fem timmar. En livmoder fattigare för att kunna rädda mitt liv. Så först idag orkar jag ens veta vad som är fram o bak, upp o ned typ...

Men gud grattis! :) Hoppas du snart mår bättre!
  • Villhaenbebbe
    tovemaja skrev 2015-01-25 19:27:28 följande:

Buhuuuu! Upptäckte just bristningar på brösten, ganska många, under vårtan liksom. Inga på magen än men det är väl bara en tidsfråga nu då?! Jag som gillar mina boobs!! Jaja... Bara att acceptera!

Hur går det på bristningsfronten för er?

Åh jag har haft bristningar på tuttarna sen v 18, dom har blivit stora och även bröstvårtorna har blivit mörka och gigantiska.. Bröstvårtorna stör mig mer än bristningarna, för jag vet ju att dom bleknar! Har några sen tidigare som knappt syns :)

Har även fått två små på ena kärlekshandtaget :) men jag tycker än så länge att det inte är jobbigt. Blir det mer/större kanske jag ändrar mig..
  • Villhaenbebbe

Jag var också hos BM idag, killen ligger med huvet neråt men inte fixerad :)

Hjärtljuden låg på 140 och allt var toppen!

Men jag fick idag veta att jag är RH negativ, någon fler som är det? Vet att det är ovanligt att man bildar antikroppar, men blir ändå lite nojjig.. Min BM trodde hon hade nämt det så det var därför jag fick veta så sent.

• Villhaenbebbe

Åh jag hade en jättebra start på dagen, min kompis fick bebis igår och jag fick besked om att allt gått bra imårse, blev så glad :) :) sen fick jag veta att min kollega ska bli pappa 10 veckor efter mig, vilket är toppen då jag knappt har någon i min ålder som ska ha barn :)

Sen hade vi föräldragrupp idag som jag sett fram emot, även här hade vi tur och hamnade med många i samma ålder!

Men sen blev kvällen desto sämre, sambon har varit på dåligt humör och så blir jag sur och ledsen, vilket ledde till tjafs om skitsaker. Så nu ligger jag i sängen och han sitter vid dator, båda är tjuriga och vi har inte pratat på två timmar... Trist.

Hoppas han snart kommer och ber om ursäkt, för jag kommer inte ge mig haha

Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?