BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
åh jag kände nyss en tydlig spark med handen utanpå magen! Det är nästan lite läskigt, hade nästan glömt hur det var! Tänk att det faktiskt är en liten plutt där inne! :D
åh jag kände nyss en tydlig spark med handen utanpå magen! Det är nästan lite läskigt, hade nästan glömt hur det var! Tänk att det faktiskt är en liten plutt där inne! :D
Fin, vi köper samma vagn fast blå, precis som du skriver så stämmer priset här i Sverige, men vi beställer den från Polen och då kostar den 3500:-, vi kommer dock beställa dubbla isofixbaser till bilen för babyskyddet så blir en slant till. Har en god vän som precis flyttat hem från Spanien och där är de väldigt populära
Fin, vi köper samma vagn fast blå, precis som du skriver så stämmer priset här i Sverige, men vi beställer den från Polen och då kostar den 3500:-, vi kommer dock beställa dubbla isofixbaser till bilen för babyskyddet så blir en slant till. Har en god vän som precis flyttat hem från Spanien och där är de väldigt populära
Känner ni bebben något?
Jag är ivecka 20+0 med mitt andra barn menjag känner fortfarande inga rörelser. Vi har varit på rul o sett honom röra påsig, han dansade runt rejält, men jag känner fortfarande ingenting.
Efter att ha gått å kollat mina egna anteckningar var det visst i v13 jag kände första tecknen på rörelser.
Men räknar ner nu, tre dagar till RUL.. Som att vänta på julafton ^^
Inatt drömde jag om vaccination och bebisen och massor kring det. Var helt kallsvettig då jag vaknade.
Socialstyrelsen rekommenderar gravida att vaccinera sig men min barnmorska säger att hon inte vill säga varken bu eller bä utan det ska man ta ställning till själv.
Jag känner att jag nog inte gör det. För jag aldrig brukar göra det. Min enda gång var nog inför svininfluensan. Men känns ändå osäkert!
Hur gör ni?