BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
LillLouise84 skrev 2015-07-09 12:58:35 följande:
Haha vilken håla. Så är det där jag kommer ifrån också. Sen flyttade jag till hålan jag bor nu och det är inte bättre här heller. Jag var 29 innan jag fick barn och det är gammalt här, eftersom de flesta skaffar barn innan 25. Men på Norrlands landsbygd så skaffar man barn tidigare än städerna.
Jag fick vara med i tidningen när jag fick första barnet just för att vi i dorotea hade Sveriges yngsta mammor. Om det är något att vara stolt över vet jag väl inte;)
LillLouise84 skrev 2015-07-09 13:03:12 följande:
Förra veckan gjorde jag mitt första gymbesök på ett år, fy fan vad slut jag var i tre dagar efter. Igår körde jag ett pass igen med en kompis som tränar 6-7 gånger i veckan, nu kan jag inte gå nerför trappor och har så sjuk träningsvärk i magen. Vikten står stilla, men nu har jag byggt muskler så jag tittar mer på cm runt magen istället.
Jag skulle verkligen behöva ta mig till gymmet. Jag har ju testat lite allt möjligt för att gå upp i vikt men lyckas inte så bygga muskler kanske är enda sättet. Jag har egenligen världens läge eftersom jag har en styrketränande sambo och ett eget gym i källaren.. men det är väl lite genant tycker jag att ha honom med sig, som lyfter flera hundra kilo, när man själv knappt orkar lyfta en mjölpåse, haha. Har dock börjat promenera några kilometer varje dag. Det är ju inte mycket men bättre än ingenting:)