BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Vi har inte heller rutiner. Jag försöker läsa av om H är trött eller hungrig eller om det funkar med 5 min i babysittern. Dock har han börjat bli jobbigare nu. Vet inte hur mycket jag ammar dagtid nu för tiden. Han blir aldrig nöjd och jag får byta bröst flera gånger.
Han har ändå varit okej nattetid men nu har han problem vid fyratiden (fantastisk tid..) att somna om och mycket viftande och grymtande. Vanligtvis nöjer han sig med ett bröst på natten och somnar om och vi kan lägga honom på sin plats mellan oss men just där fungerar det inte. Till slut gav jag upp och lät honom somna tätt intill mig efter liggamning och sova vidare där. Jag fick inte jättemycket sömn med tanke på att jag oroade mig för att mosa honom men det var bättre det än att vi alla tre fick sömnen fördärvad.
Funderar på det här med utvecklingssprång. Grundar det sig på när de är beräknade? För isf kan det vara det han är inne i/på väg in i. Vi är ju beräknade med bara en dags skillnad även om de kom vid helt olika tidpunkter