BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Nu har vi shoppat ännu lite till på Jollyroom :)
En vagga, en babysitter och en pandakudde. Hade tänkt beställa gördeln också, men S/M hade tagit slut så det blev ingen sån denna gång.
Nu har vi shoppat ännu lite till på Jollyroom :)
En vagga, en babysitter och en pandakudde. Hade tänkt beställa gördeln också, men S/M hade tagit slut så det blev ingen sån denna gång.
hm... någon annans slempropp som börjat lossna? Det MÅSTE vara vad som pågår här, även om jag aldrig varit med om detta förr. Jag vet att det inte betyder att förlossningen är nära, men någon som vet om det stämmer att den alltid återbildas om den lossnar "för tidigt"? Vill ju inte att Plutt ska råka ut för infektioner och liknande...
Är i början av v.35...
Inte så mycket klappar men mycket kommentarer... Vet att folk inte menar nåt men tycker det är jobbigt. Får mycket kommentarer om att min mage är liten. Det går bättre denna gången men under min förra graviditet var jag jätteledsen och orolig över min lilla mage. Så himla onödigt att låta andras trötta kommentarer ta ens positiva energi... Nu säger jag aldrig nåt till en gravid kvinna - bara "vad fin du är" i så fall.
Kollade igenom inköpslistan precis och efter den senaste veckans besök på ikea, babyproffsen, en beställning från Apotea och två beställningar från Jollyroom så är vi nästan helt klara med alla inköp. Det som återstår är gördel, blöjor, tvättlappar och bindor.
Känner mig nöjd!! :)
Buhuuuu! Upptäckte just bristningar på brösten, ganska många, under vårtan liksom. Inga på magen än men det är väl bara en tidsfråga nu då?! Jag som gillar mina boobs!! Jaja... Bara att acceptera!
Hur går det på bristningsfronten för er?