Inlägg från: tovemaja |Visa alla inlägg
  • tovemaja

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

laila88 skrev 2014-08-19 11:06:58 följande:

Min sambo lämnade precis mig

Klarar inte två barn själv så gör nog abort. Så lämnar gruppen nu. Lycka till alla.

låter fruktansvärt men kanske det finns en lösning? Kan ni jobba på det ihop?
  • tovemaja

ni skriver så flitigt, jag hänger inte med alls!

Vill bara lugna er som oroar er över era magar. Jag är mitt i v.13 nu och har precis börjat få en rundning långt ner (plus att midjan verkar försvinna?). Det är första barnet för mig... innan såg jag mest småfet ut :) Behöver bara dölja min lilla rundning till fredag, har UL fredag morgon och efter det ska jag outa för chefen.

Har dessutom hört att många inte får bebiskula förrän v.18-19 någonting... är glad jag fick min relativt "tidigt" då ändå.

• tovemaja
    Madelia skrev 2014-08-25 12:54:15 följande:

Är lite nyfiken på om någon gått upp i vikt något och isf hur mycket:)?

Jag går in i vecka 14 imorgon och har gått upp 3-4 kilo. Jag är ganska smal sedan innan och motionerar en del, men tyvärr äter jag alldeles för mycket nu också:) Man vill ju inte gå upp jättemycket mer än man behöver.

v.13 och 3 kg plus :) har dock stått still nu i två veckor så det är skönt.
  • tovemaja
    Kpax skrev 2014-08-25 18:40:04 följande:
    När du skriver v 13, menar du 12+4 eller 13+4? Jag är i 12+6 nu, och har tamejfan ingen rundning förutom bilringen.
    12+3 är jag i. Magen kom som över en natt i förrgår.
  • tovemaja
    Kpax skrev 2014-08-26 17:51:07 följande:
    Men gud vad kul! Är du jättemal, överviktig eller mitt emellan?
    BMI på 25 så mittemellan skulle jag säga. Har en bild men man ser mitt ansikte och är lite bar osv. ...lite för mycket för att lägga upp i "öppen" tråd. Kan p,:a dig om du vill?
  • tovemaja
    emlo86 skrev 2014-08-29 15:11:08 följande:

Hemkommen från kubb och allt såg fint ut! Fantastiskt att få se ett hjärta som slår! Blev framflyttade 2 dagar till den 15:e mars.

kul!
  • tovemaja

gått upp 4kg nu!!! Shit, 1 i månaden! Mitt i v.14 är jag och det syns verkligen att något har hänt med mitt midjemått! men än så länge ingen elev som vågat säga något :) Får se hur länge det dröjer. Har en tight klänning idag för första gången sedan terminen började... pratade med chefen i fredags så nu behöver jag inte gömma mig i pösiga byxor längre. GÖTT!

Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?