Inlägg från: tovemaja |Visa alla inlägg
  • tovemaja

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

suck. 8+3 idag och noll symptom... NÄR (om någonsin) kommer symptomen? Längtar ihjäl mig efter UL på onsdag så jag får veta om h*n lever. Oroar mig så eftersom jag känner NOLL.

• tovemaja
    Madelia skrev 2014-07-31 18:18:35 följande:
    Det är samma här, jag känner ingenting som tyder på en inneboende! Och får vänta 3 veckor med att se om något lever därinne. Tråkigt att gå runt och oroa sig :(
    skönt att höra att jag är ensam i alla fall! Hoppas att det är bra med bara våra pluttar i alla fall och att vi bara jar "tur". Har lovat mig själv att slappna av och njuta om allt ser bra ut på onsdag! Har längtat så efter denna graviditet!
  • tovemaja
    Teresiat skrev 2014-07-31 19:07:04 följande:

Tovemaja och madelia. Jag har flera vänner som inte har haft några symtom och graviditeten resulterat i friska barn. Men jag vet hur ni känner er, har också vissa symtomfria perioder och då oroar jag mig som attans.. Men, som sagt, det är säkerligen ingen fara :) Vilken vecka kommer ni göra vul/ul?

gör UL nästa vecka (v.10 då?
  • tovemaja
    Vaniljhjärtan skrev 2014-08-01 06:45:10 följande:

Jag var på sjukhuset igår och träffa en högst obehaglig läkare så nu vet jag inte om jag är gravid längre, har varit eller väntar mf. Stickor och hela mitt inre säger att jag ör gravid fortfarande medan läkaren att jag inte är det och är jag det så blir det mf, testa idag och får fint gravid på stickan

men va?! Vad hände?
  • tovemaja
    bb2014 skrev 2014-08-04 17:52:32 följande:

Dags för VUL i morgon eftersom jag gjort IVF. Är så spända!! Går in i vecka 9 idag :)

spännande! Lycka till! Jag ska på UL onsdag morgon, är då 9+3 någonting så kan du lägga upp bild blir jag jätteglad över att se vad jag kan förvänta mig!
  • tovemaja
    bb2014 skrev 2014-08-05 16:27:20 följande:

VULet gick jättebra! Fostret (eller embryo är det väl fortfarade i vecka 9) var 1,6 cm vilket är exakt längd för v.8+1 vilket jag är i idag. Hjärtat pickade på fint och den vickade till och med på rumpan! Skrattande

Så himla roligt att se! Läkaren sa också att risken för missfall är liten när den växt så bra som den gjort. Så det känns ju skönt, även om det inte är något jag oroar mig för.

Så nu är det inskrivning hos BM i morgon!

grattis grattis! Ska på UL imorgon och är vansinnigt nervös! Hoppas så att allt är som det ska med plutt trots mina minimala symptom!
  • tovemaja
    planerattförsökabligravid skrev 2014-08-06 08:48:16 följande:

Vaknade nyss och gick på toa och det kom rätt mycke blod med klumpar.. antar att det är missfall :'( har dock en bokad tid idag för att prata om hälsa, fökning och alkohol, hur ska jag göra med den? ringa och anboka? :(

oj, var så uppe i mitt eget att jag missade ditt inlägg! hur har det gått? Hur mår du? Ont?
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?