Inlägg från: Villhaenbebbe |Visa alla inlägg
  • Villhaenbebbe

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Sooli skrev 2014-09-10 22:01:25 följande:

Hej! Tänkte vara med här :). Är 28 år och väntar första barnet. Bor i Linköping. Läste att många har spökveckor och tror jag är där nu. Imorgon går jag in i vecka 13 (12+0). Längtar så till mitt ultraljud på måndag! Kan inte låta bli att vara lite orolig innan jag sett det lilla livet! Här erbjuds alla KUB så vi tackade ja till det.

En fråga. Tog alla urinprov hos BM vid inskrivningen? Systemet var nere men vaknade till liv på slutet så jag kunde lämna blodprover. Tänkte om det glömdes bort.

Jag fick inte göra urinprov på inskrivningen, ska ringa dit tänkte jag och kolla så det inte missades!
  • Villhaenbebbe

Hej alla! :) har varit lugnt här över helgen, hoppas ni haft det bra!

Här kommer en magbild i vecka 13

Jag tycker det är så svårt att avgöra om det är bäbis som gör min mage så stor och hård eller om det bara är tarmar..

Jag var inte pinnsmal innan men absolut inte så här stor haha!

Någon fler som vägde runt 60kg och var 160 cm? Hur ser era magar ut?

Jag vill även se andras magar, kul tycker jag :) :)

• Villhaenbebbe
    mizzidus skrev 2014-09-16 15:44:30 följande:

Jag tänkte samla mod först innan jag lägger ut fler bilder på min mage, känner mig bara tjock haha men det är väl normalt??

Jag känner mig också tjock, men svårt att avgöra om det är bäbis eller bara jag haha :D 

Men tycker ändå magen har en annan form och putar på ett annat sätt.. 
  • Villhaenbebbe
    Ninat skrev 2014-09-18 14:59:00 följande:

Nu har jag skapat en grupp så sök på BF mars 2015 så kommer den upp tror jag ;)

Haha, alltså facebook är inte riktigt min melodi, men om jag går med, kommer inte alla kunna se det då? 
    Jag vill inte outa på facebook än! 

Men om fallet ej är så kan jag gå med, kul att se alla "på riktigt" isf :) :)
  • Villhaenbebbe
    KarinIngrid skrev 2014-09-18 15:14:09 följande:

Jag har inte ens facebook :)

Så jag hoppas verkligen att inte tråden dör bara för att det skapas en grupp där!

Det tror jag inte, jag hade iaf täkt vara kvar här :) :)
  • Villhaenbebbe
    KarinIngrid skrev 2014-09-18 15:16:05 följande:
    Det låter bra det! Jag gillar den här tråden!
    Fin mage förresten :) :)

Jag har så svårt att avgöra om min mage växer pga bebis eller inte. Idag känns den mjuk och pluffsig, men större än vanligt..
    Svårt det där, längtar såååå mycket tills jag får en rejäl kula :)
  • Villhaenbebbe

Någon här som har hund och hur tänker ni kring att presentera bebis&hund för varandra?
    - någon som har tidigare erfarenheter och tips? 

Jag är sååå orolig att bebis skulle kunna vara allergisk.. Kan inte ens tänka tanken på att behöva hitta nytt hem åt min hund. 
    Får hoppas det är en bebbe som tål pälsdjur helt enkelt. (doch är både bebis pappa allergisk och min pappa har extrem allergi..)

• Villhaenbebbe
    Kpax skrev 2014-09-20 11:55:40 följande:

Det känns som att det bara är jag som inte fått minsta livstecken sen pluset på stickan. Har ALLA ni andra gjort VUL, KUB och lyssnat på hjärtat?

Knappt två veckor kvar till RUL, nervös och förväntansfull!

Nejdå du är inte ensam, jag har inget tecken på liv heller och jag har 4 långa veckor kvar till RUL :(
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?