BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Min sambo lämnade precis mig
Klarar inte två barn själv så gör nog abort. Så lämnar gruppen nu. Lycka till alla.
Min sambo lämnade precis mig
Klarar inte två barn själv så gör nog abort. Så lämnar gruppen nu. Lycka till alla.
ni skriver så flitigt, jag hänger inte med alls!
Vill bara lugna er som oroar er över era magar. Jag är mitt i v.13 nu och har precis börjat få en rundning långt ner (plus att midjan verkar försvinna?). Det är första barnet för mig... innan såg jag mest småfet ut :) Behöver bara dölja min lilla rundning till fredag, har UL fredag morgon och efter det ska jag outa för chefen.
Har dessutom hört att många inte får bebiskula förrän v.18-19 någonting... är glad jag fick min relativt "tidigt" då ändå.
Är lite nyfiken på om någon gått upp i vikt något och isf hur mycket:)?
Jag går in i vecka 14 imorgon och har gått upp 3-4 kilo. Jag är ganska smal sedan innan och motionerar en del, men tyvärr äter jag alldeles för mycket nu också:) Man vill ju inte gå upp jättemycket mer än man behöver.
Jag har första ULet idag via en privatmottagning.. PIRRIGT!
V.14 och ul idag. Plutt mådde prima och jag är världens lyckligaste! Bf fortfarande 5-6 mars!
Kubb kl 14 idag (v 13+0). Spända och förväntningsfulla!
Hemkommen från kubb och allt såg fint ut! Fantastiskt att få se ett hjärta som slår! Blev framflyttade 2 dagar till den 15:e mars.
gått upp 4kg nu!!! Shit, 1 i månaden! Mitt i v.14 är jag och det syns verkligen att något har hänt med mitt midjemått! men än så länge ingen elev som vågat säga något :) Får se hur länge det dröjer. Har en tight klänning idag för första gången sedan terminen började... pratade med chefen i fredags så nu behöver jag inte gömma mig i pösiga byxor längre. GÖTT!