BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Shit, ställde mig på vågen nu på morgonen. För typ två veckor sedan hade jag gått upp 6 kilo, men i dag var det +9 kg.
Känns som att jag kommer sluta på samma uppgång som sist :(
Shit, ställde mig på vågen nu på morgonen. För typ två veckor sedan hade jag gått upp 6 kilo, men i dag var det +9 kg.
Känns som att jag kommer sluta på samma uppgång som sist :(
Hej alla mammor!
Vilka fina magar ni har. Själv ser jag ut som en badboll ;) vet inte varför jag går upp så mkt under mina graviditeter, men nu ligger jag på +13kg sen inskrivningen på 87kg i v.26
Hade dessutom gått upp lite innan plus & inskrivning.
Med dottern (2006) vägde jag 86kg vid förlossning och med sonen (2009) så vägde jag 97kg, fast han vägde 5085g då.
Jag hoppas precis som er andra att jag slipper 3 siffriga, men börjar oroa mig nu när min semester (18/12) & graviditetspenning (15/1) närmar sig.
Hur länge till jobbar ni?
Trevlig helg!
finns i lilla Tranås också märkte jag så titta noga vad som står på behandlingarna... jag var tvungen att läsa det finstilta :)
V 30 idag, och plus ytterligare ett kilo.
Det känns som magen växt två storlekar på ett par dagar bara, pust och frust.
Jag har fortfarande inte hört något från Försäkringskassan, så jag antar att jag får vänta tills efter helgerna. Då är vi inne i vecka 2, och det är från och med den veckan jag sökt graviditetspenning... Fan också, jag fattar inte hur jag ska orka. Jag har ju inte julledigt heller, utan jobbar istället mer nu.
Men bebisen verkar må bra i alla fall, och det är huvudsaken :)
God jul! Fått presenter till Plutt i magen och känner mig helt rörd. Sängkläder, body, byxa och mössa... Tänk, bara 71 dagar till BF!
Min mage håller på att explodera känns det som. Igår låg jag större delen av dagen då det gör så ont i skinnet och jag är hungrig men det blir fullt efter två tuggor. Magen har växt så grymt bara över en natt och tarmarna ligger ihoptryckt och illamående är värre igen.