BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Varför vill du ha dem hemma? Går det sjukor? Har också en på fsk och en i 5:e klass, kan känna mig nervös att bli sjuk inför förlossningen men samtidigt vet man inte när den blir av så...sen vdg skolbarn så är det ju skolplikt så det tror jag inte jag skulle göra, och sonen älskar satt va med kompisar på fsk...får hålla tummarna att vi överlever ändå :)
Jag har ju varit hemma sedan november och har haft möjlighet att ha dem hemma när det gått magsjukor tidigare i vinter men ändå lämnat dem.. som sagt, med inställningen att får vi det så får vi det. Nu kan jag inte ha den inställningen längre:( får ingen ro i kroppen och ligger vaken på nätterna och lyssnar efter minsta ljud tex. Vet jag att vi varit hemma kan jag slappna av.
Jag är underviktig och undernärd redan som det är och är totalt livrädd för att åka på skiten.. och nu när det närmar sig BF vill jag absolut inte ha det när vi dessutom har 14mil att åka till förlossningen. Känner mig hemsk som håller dem hemma men samtidigt är det 12 dagar till BF och jag känner att jag inte vill lägga min lilla energi på stress och oro över det här nu.
Ja suck.. vet nog varken ut eller in. Egentligen borde jag inte ens behöva fundera när han som sagt inte ens vill va där och jag verkligen behöver lugn och ro nu på slutet. Det är väl mer vad skolpersonalen ska tycka och tänka som oroar mig och ger mig dåligt samvete:/