Teresiat skrev 2014-08-27 15:53:46 följande:
Nu har vi gjort ul. Bm sa att allt såg bra ut och så lyssnade vi på hjärtljudet. Blev flyttad från 13+0 till 12+1.. Antar att det är ganska normalt att få BF framflyttad när man har en cykel på 31-34 dagar. Apparna räknar ju på 28dagars cyklar.. Eller vad tror ni? Gruvar mig att berätta för jobbet. Tänk om det händer något? Då har jag berättat och sabbat för min karriär lite i onödan. Snart är det konferens så känner mig tvungen att berätta innan den då jag inte pallar fejkdricka.
Jag tänker EXAKT som du ang jobbet. Är i 9+6 idag och alla tarmar och kroppens fettdepåer verkar ha samlats till fest mitt på mitten av mig på ett högst taskigt vis.
Har kub 17 sept först. Vill inte säga nåt på jobbet innan dess, men frågan är om TARMARNA som leker bäbis kommer att avslöja mig tidigare.
Jobbar som chef, och min vd kommer få rejäla problem om/när jag blir mammaledig, så jag gruvar mig för snacket och vill inte säga nåt i onödan. Dessutom blev jag fast anställd så sent som 1 juli. Känner mig lite som en svikare.