Inlägg från: tovemaja |Visa alla inlägg
  • tovemaja

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

mizzidus skrev 2014-08-09 23:24:34 följande:

Vilken vecka är det dags för UL? Det står så olika, kanske är olika i olika landsting?? Det känns som en evighet tills jag får se livet i magen! 

jag bokade privat i v.10. Får annars v.13 och v.20 av landstinget Östergötland...
  • tovemaja
    mizzidus skrev 2014-08-10 06:33:31 följande:

Jag hoppas att jag får göra ett VUL snart, jag kan väl alltid fråga BM om det på mitt första besök vilket är imorgon. Är nervös faktiskt! 

nervös för besöket eller nervös för om bebisen har det bra?
  • tovemaja
    mizzidus skrev 2014-08-10 22:46:35 följande:
    Jag är nervös för hur bebisen mår liksom men det ska nog gå bra! Får tänka positivt!
    kommer säkert gå kanon! Lycka till hos BM imorgon och rapportera! Jag ska på mitt första möte tisdag morgon! Pirrigt!
  • tovemaja

Varit på inskrivning med maken nu... bm verkar helt ok. Så härligt att vara inne i systemet. Känns ännu mer verkligt... ul om ca 2 veckor trots att vi valde bort kub. Skönt! Om 6 veckor är det nytt möte med bm.

Pyret: hur går det?

• tovemaja
    Pyret 85 skrev 2014-08-12 14:12:38 följande:

Nu tänker vi strunta i vad de säger på gynakuten och åka in iaf. Smärtan är olidlig.

lycka till Pyret. Fortsätter hålla tummarna!
  • tovemaja

inga cravings och inga symptom. detta är en riktig spök-graviditet! Men när jag läser om era hemska foglossningar och illamåenden så få jag väl försöka vara glad istället för nervös... 16 dagar till UL.

Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?