BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Vilken vecka är det dags för UL? Det står så olika, kanske är olika i olika landsting?? Det känns som en evighet tills jag får se livet i magen!
Vilken vecka är det dags för UL? Det står så olika, kanske är olika i olika landsting?? Det känns som en evighet tills jag får se livet i magen!
Jag hoppas att jag får göra ett VUL snart, jag kan väl alltid fråga BM om det på mitt första besök vilket är imorgon. Är nervös faktiskt!
Mitt första besök med BM gick suveränt, dock så har jag redan gått upp 5 kilo! Sommaren har visserligen lagt sina spår också så det är bara att gilla läget. Ska till BM igen om två veckor för att ta prover plus så ska jag bestämma då om jag vill göra ett KUB-test, är osäker om hur jag vill göra på den fronten faktiskt men det är ju ett tag dit
Mitt första besök med BM gick suveränt, dock så har jag redan gått upp 5 kilo! Sommaren har visserligen lagt sina spår också så det är bara att gilla läget. Ska till BM igen om två veckor för att ta prover plus så ska jag bestämma då om jag vill göra ett KUB-test, är osäker om hur jag vill göra på den fronten faktiskt men det är ju ett tag dit
Kraftig molvärk sen ca 15 idag, nu ikväll när jag var på toa kom det blod när jag torkade mig. Ringde och rådfrågade 1177 som tyckte jag skulle ringa gynakuten. Sagt och gjort men dom tyckte jag skulle avvakta och ringa igen om det blev värre. Efter jag gråtit ett tag gick jag på toa igen och då var det rosa knappt synligt. Hoppas det håller sig borta nu.
Jag hade min inskrivning i v 10 ett ultraljud i v 11 och nytt ultraljud är nu inplanerat för KUB/NUPP nästa vecka då ja är i v 13.