Inlägg från: Misty W |Visa alla inlägg
  • Misty W

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

sommarstad skrev 2015-02-28 16:54:14 följande:

Tre stycken har vi. :)

Lejonhjärta fick ju redan i januari. Nån som uppfattat hur det gått för henne? Tänkte om jag missat nåt inlägg från henne.

Jo det vet jag, men vem är den 3:e? Skyller på gravidhjärna och hormoner ;)

Nä henne har jag tänkt på ibland. Hon kanske hängde på nån januari tråd eller liknande. Hoppas på det iallafall.
  • Misty W
    sommarstad skrev 2015-02-28 18:28:15 följande:

Lilj3 fick häromdagen :)

Ja... Helt sjukt va fort man glömmer. Jag får väl varav lade TT mina barn är så pass stora att omg kommer håg att man måste ha skor när man går ut o.s.v ;) haha
  • Misty W
    Misty W skrev 2015-02-28 18:55:55 följande:
    Ja... Helt sjukt va fort man glömmer. Jag får väl varav lade TT mina barn är så pass stora att omg kommer håg att man måste ha skor när man går ut o.s.v ;) haha
    Men är min autokorrekt full?

Jag får vara glad att mina barn är så stora att dom stannar upp & tar på sig skorna när jag försöker stressa iväg utan o.s.v ;)
  • Misty W

Jag vill också veta vilken tråd om det är ok.

Här ligger man vaken och har hela huvudet fullt av funderingar! Livsfarligt att gå upp & kissa 9dagar innan snitt & bebisens ankomst. Måste ta tag i alla bitar så att allt stämmer & finns.

Köpte iallafall flaskor & ersättning igår.

Hur mycket blöjor har ni laddat med?

• Misty W
    Kpax skrev 2015-03-01 07:29:45 följande:

Mitt shoppingsug dog ju ut, så blöjor (som man ju VET kommer gå åt) har jag bara köpt ett paket, haha. Så dumt egentligen, men det finns ju överallt.

Vi fick ju en del Libero i en babybox, så jag köpte Pampers så får vi testa båda. Men kanske svårt att hinna avgöra på bara några dagar vilka man gillar bäst.

Jag kanske också skulle göra klart lite mer idag... Det är verkligen bara småfix, jag har egentligen varit rätt klar i flera veckor.

Haha jag har också varit klar i några veckor med det mesta. Blöjor har jag mest från Libris babybox, så måste köpa på mig det, bajsblöje påsar.

Sen hade ju jag bestämt att han skulle sova i eget rum direkt. Sonen fick bo inne med dottern direkt när vi kom hem, men nu har jag nog ändrat mig. För den här gången så kommer det inte att delas nått rum. Plus att jag är livrädd för psd, har inte direkt tänkt på det med dom 2 äldre barnen. Blir mer och mer rädd för allt ju äldre jag blir.

Så nu ska jag klura på hur jag ska få in spjälsängen i vårt sovrum ;)
  • Misty W

Nu harv av lä läst hen inlägg! Fy vilken traumatisk upplevelse, glädje & sorg på samma gång.

• Misty W
    sommarstad skrev 2015-03-01 21:10:18 följande:

Ibland när bebisen rör sig i magen så knäpper/knackar det till. Nån annan som upplever det?

Jag har också så. Läst någonstans att folk hört liknande ljud och sen har vattnet gått, men mitt knäppande har håller på länge & mitt vatten ligger kvar ;)
  • Misty W
    Kpax skrev 2015-03-01 21:31:36 följande:
    Jag hör det ibland, har läst att det är bebisens leder som knäpper, men har ingen källa på det.
    Känns mer troligt att det är lederna i mitt fall, har iallafall knäppt sen v.28 ;)
  • Misty W

På tal om oro & ångest ang fler barn, så känner jag samma.

Igår slog det mig att den här veckan är sista gången min son kan vara ledig från dagis ensam med bara mig! Fick lite panik för det är isåfall idag han måste vara hemma. Jag känner mig så fruktansvärt egoistisk som skaffa ett barn till, som om jag & pappan inte nöjde oss med våra stora fina barn. Samtidigt så va det ju pga sonens tjat om syskon som fick oss att änns överväga att behålla den lille skatten i magen. Vi skulle ju aldrig mer skaffa fler barn, 2 barn räcker! Men samtidigt så är jag så lycklig för att fått chansen att uppleva detta igen! Vi längtar efter honom varje dag!

Jävla hormoner!!! Haha

• Misty W
    snö 81 skrev 2015-03-02 08:12:10 följande:
    Jag har aldrig hört nåt som knäpper i magen, men jag skulle blivit livrädd om jag hade hört nåt :)
    Jag minns inte att jag hört dessa ljud med dom två äldre barnen ;) alltid lär man sig något nytt :)
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?