BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Är det någon som har erfarenhet av bröstpumpar? Berätta!
Är det någon som har erfarenhet av bröstpumpar? Berätta!
Pink76: kan bara skicka styrka till dig! Vidrig, vidrig sits ni hamnat i! Finns inga råd eller tips att ge... Bara: styrka och kram!
Ebe:lycka till nu, verkar som om det är nära! Kan ju mycket väl vara fostervatten som börjat sippra, måste ju inte komma i en kaskad...
Ang sömnlöshet: är ju inte precis bättre på "andra sidan". Men visst är det skillnad att ha bebisen hos sig! Men sova går Hübinette med någon som vill amma konstant!
Å kpax va roligt! Håller tummarna för att Du får en bra förlossning och att bebisen inte låter vänta på sig mer nu! Ser så fram emot
Att läsa i tråden imorgon!
Ebe91: va jobbig start ni fått! Fy! Men nu har du den tunga biten bakom dig och kan förhoppningsvis snart börja blicka framåt mot hemgång och familjemys!
Kpax: du har alla mina tummar idag!
För mig handlade det om att "vråla mörkare", tänk er en brunstig älg typ:) detta innan jag fick krysta på riktigt trots att alla instinkter sa till mig att göra det!
Lycka till imorgon Misty! Ser fram emot att läsa om din Plutts ankomst imorgon!
Ikväll kl 21 kom min man hem. Jag måste ha lyckats att hitta rätt person bland alla dessa myndighetspersoner att skrika på. Det var verkligen i sista stund.
Så i morgon kl 7 åker vi in på förlossningen tillsammans för att äntligen få träffa vår lilla plutt.
Tack för alla styrke-kramar.
Kan vara jag som läser in mer i svaren än vad det står också i den tråden. Kan ju inte helt och hållet lita på mina hormoner just nu och det kan ju göra att jag lägger in mina egna känslor kring att gå upp så mycket. Men jag tror jag ska undvika sådana trådar ändå och försöka fokusera på positiva saker som att det nu är 13 dagar kvar till BF