BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
septemberbarn08 skrev 2015-02-19 15:36:25 följande:
Haha jadu.. siffran som visades pendlade mellan 3-5 UTAN sammandragningar. När jag som sagt fick ganska kraftiga förvärkar sjönk det till mellan 0-1? Hur tolkar man det då? Känns bara som en totalt onödig resa idag när jag inte ens fick se bebisen och fortfarande inte vet hur tusan jag ska kunna fatta när det är dags. Och eftersom jag inte direkt har lust att åka in stup i kvarten i onödan kommer jag säkert stanna hemma för länge och inte hinna in.
Är i v35+4 idag så någon mer koll var onödigt eftersom det ändå snart är dags tyckte dom. Tyckte jag med efter dagens besök! Två läkare som rotade runt ganska ordentligt inne i tappen lugnade ju inte direkt ner förvärkarna.
Ger olika ctg olika siffror? För när de tog min kurva låg en normal sammandragning som inte gjorde ont på runt 40, tappade den kontakten fick jag inga siffror alls och jag fick sitta tills det blev en okej-bock på maskinen.
Trist att du känner att resan var i onödan, men om du känner att du inte kan lita på din kropp så kan det väl vara värt att ta några trippar till barnmorskan och/eller Lycksele? Du får leta upp en skön ljudbok att ha i bilen.