BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Mimipig skrev 2015-05-25 13:58:44 följande:
Vägt mig idag: 75,6 kg. 600 gram ner än från förra v, jag får vara nöjd med det. Har insett att snittakten är 0,5 kg/v för mig. Det är helt ok, även om jag hade en naiv dröm om 1 kg/v och vara tillbaka till midsommar. Men äsch. Jag ska bli så lycklig när jag är under 75. Sen är delmålen: 70 kg, (inskrivningsvikt) 68 kg (kissa-på-Stickan-vikt) och 65 kg (min perfekta slankvikt).
Haha, när vi började viktutmaningen vägde jag exakt 60,0. Igår vägde jag 59,9...... Men, har gått i tron att kilona bara ska trilla av mig om jag bara går någon promenad i veckan... Vilket jag nu får inse att det händer inte. I vanliga fall har jag inga problem att svälta mig själv under perioder, men det går ju inte när jag ammar... Äter inge godis eller sånt, men äter määängder med brie och lufttorkad skinka, typ 0,5kg av varje/vecka... Så det enda som blir smalt är plånboken. Men, ikväll har jag faktiskt varit o joggat lite, 2,7km med 90%jogg o resten gång med försök att få ner lite luft i lungorna ;) alltid en början! Målvikten är 53-54 kg, delmål är 58 kg till midsommar. 55kg i slutet av augusti. Och målvikten på min födelsedag 14 oktober.