BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jag hade tänkt börja jobba i maj, men då är jag ju berättigad grav-penning så vi fick tänka om lite. Är inte av ekonomiska skäl, utan jag vill att sambon ska vara hemma lite han också (han kommer vara hemma från slutet av jan-mitten av augusti då vi är i thailand 28 jan-21 feb, sen 1 vecka hemma tillsammans o ställa tillbaka dygnet innan jag börjar jobba). Känner bara att jag behöver få göra något annat om jag ska vara hemma 1-1,5 år extra! Hoppas jag avskyr jobbet och längtar tillbaka till att vara mammaledig, så jag får som en nytändning! Och jag vet ju då att det är en kort tid bara.
Ne, vet också att det oftast blir värre andra gången och kan gissa att det inte är till min fördel att det blev så tätt..
Tack, har dock ångest för att meddela min nuvarande chef att jag söker nytt jobb (om jag måste ange en referens blir det ju hon o då måste jag ju meddela henne det). Är 4 sköterskor som sagt upp sig på avd på loppet av 2(!!) veckor. Vi ska vara 17 totalt men det har vi aldrig varit...
Usch vad jobbigt, men är ni många som slutar kanske det blir lättare för din chef att få igenom förändringar hos sina egna chefer. Förutsatt att ni slutar pga arbetsförhållandena och inte pga henne.