ebe91 skrev 2015-10-25 08:55:55 följande:
Åh, typiskt! Jag som sett fram emot tassarna som något mirakel! ;) haha! Jaja, nu är dom monterade iallafall. Får testa dom någon gång här framöver.
Vi har fått ganska bra rutiner på sömn nu ändå. Förmiddagsvilan (ca 90-120 minuter) sker utomhus i vagnen. Eftermiddagsvilan sker i våran säng, lägger mig med han och han snurrar kanske 10 minuter innan han somnar. Sover då 30-90 minuter, oftast mot det kortare. Även kvällsläggningen sker i våran säng på samma sätt. Max 15 minuter tar det. Han får krypa, rulla oså hur mycket han vill, men när han försöker resa sig mot mig eller mot väggen lägger jag han ner. Sen att han vaknar x antal ggr fortfarande på natten är ett eget kapitel, men själva nattningen fungerar äntligen bra! Målet är ju att tillslut få han o sova i sin säng, men än är det långt dit känns det som.
Det hade jag också gjort, man lever ju på hoppet, haha :)
Men hoppas de funkar bättre för er, det är ju inte alls omöjligt! Och hon somnade ju faktiskt om två gånger, vilket är en gång mer än någonsin tidigare. :)
Våra nattningar är ju helt hejkon bejkon. Verkligen inte som jag vill att det ska vara. Vi har tagit extrem hänsyn till min sambo, så hon har fått somna med mig i soffan och så smyger vi in i sovrummet när hon och sambon sover.
Men jag har inga problem med att sova på luftmadrass och i "fel rum", så kanske blir det mer ordning nu när de har tillgång till både vardagsrum och sovrum utan att behöva oroa sig för att störa mig. Hoppas hoppas!