BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Pratade med vännen nyss, var tydligen inte fostret det var "fel" på utan hur den hade fäst i livmodern. Hon har genomgått 3 kejsarsnitt (sista för snart 10 månader sedan) och livmodern klarar inte av en graviditet till, inte just nu iallafall..
Jag har haft positiv inställning hela tiden till typ förra veckan, när jag o sambon sexade fick jag så konstigt tryck i rumpan o sammandragningar så tänkte direkt "jaha, nu är det kört". Haft mer flytningar också så var säker på att det var typ slemproppen... Men inget har ju hänt sen dess så förmodligen bara hjärnspöken. Jag tror att jag känt av den någon gång! Men det har försvunnit lika snabbt som det kommit så svårt att avgöra. Är i v 15+6 nu.
Nä man är bra på att få för sig saker, jag var också helt säker på att något var fel ett tag, men nu efter ul ska jag försöka slappna av lite! Hoppas ditt rul ska gå toppenbra! Ska ni ta reda på kön?
Så lustigt för förra gången så kände jag Olle samma dag som vi gjorde rul och nu tycker jag att jag känt bebis flera gånger idag, men med Olle kände jag som ryckningar och nu känns det mer som direkta sparkar!