BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Blir nog till att ringa imorgon och försöka få en läkartid till Selina. Nu är hon alltså 9,5 veckor gammal och har varit förkyld 5 av dem. Hon får ju ingen luft stackaren och nu är vi vakna nattetid igen för att hon inte kan andas. Visst, nässprayen funkar ju hyfsat.. men bara en kort stund så det hjälper inte hela natten. Sen tycker jag att även om det bara är saltvatten och helt ofarligt så känns det inte hållbart att ge flera gånger per dag i flera veckor. Känns hemskt varje gång jag håller fast huvudet och ger henne det:(
Samtidigt vet jag inte vad en läkare ska kunna göra? En förkylning går ju inte göra något åt ändå:(
Som grädde på moset har min mage bestämt sig för att semestern är slut, både ibs:en och magkatarren ligger och lurar och jag vill bara gräva ner mig!
Positiv morsdag!
Det där med IBS verkar vara ett riktigt skit! Det är så frustrerande med åkommor som inte har någon klar behandling, och vad jag förstår är IBS lite av ett guessing game där varje person själv får försöka komma fram till vad som funkar och inte?
Hur blir det om du äter extrem skonkost som typ kokt fisk, ris och kokta morötter? Kan magen läka om du äter det tillräckligt länge? Hur lång tid tar det isf? Är stress också en faktor?