Våran typiska dag: Bosse äter kl 9, han somnar då om till ca 10 medan jag går upp o äter frukost till nyhetsmorgon. När han vaknar myser vi ett tag i soffan, han äter lite till o sen blir det morgontvätt o byte till vanliga kläder.
Någon gång mellan 11-12 brukar vi ta oss ut på promenad i 45-60 minuter. Bosse älskar o åka vagn och sover alltid hela promenaden, vaknar dock direkt vi kommer hem. Väl hemma brukar jag försöka få i mig ngn lunch. Sen fördriva tiden i soffan, i babygymet, i babygungan eller så... Även om jag inte alltid lyckas ha middagen klar till då gubben kommer hem så brukar jag iaf försöka förbereda den. När han kommer hem får han ta Bosse så jag kan duscha, plocka lite osv, sånt jag inte hunnit med under dagen.
Vid 20 brukar Bosse bli allmänt missnöjd, så vid 21 blir det antingen en promenad med vagnen eller ut o åka lite bil. Oftast vaknar han igen då vi kommer hem, men är då nöjd. Somnar gör han mellan 22-23, och sover då till 3-4 för amning, sen ammar han igen vid 6-7 o sen där vid 9.
Under dagtid ammar han med 1,5-3 timmars mellanrum. Sover gör han bara i vagnen när den är i rörelse UTOMHUS. Någon gång har jag fått han o sova i min famn en kortare stund... Tror det är därför han är missnöjd på kvällen, han är övertrött. Vi började med minifom och semper magdroppar förra måndagen, och jag märker faktiskt stor skillnad. Då kunde han skrika hysteriskt i flera timmar varje kväll...