BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Till vecka 45, fy fasen! Haha :)
Vi har inte heller skruvat ihop sängen, och det vill jag gärna göra den här veckan. Kläderna är tvättade (utom lite nytt vi fick igår, och lite jag behöver köpa till), likaså sängkläderna.
Jag tror jag ska ta tag i apoteksgrejerna idag. Salvor, det där tommee tippee kitet någon tipsade om, tops och blöjor. Ska även skriva lista på BB -grejerna, det skulle kännas skönt att vara förberedd!
Men ja, vi har bara kläder i strl 56 och uppåt, så kommer hon nu sitter ju vi också utan kläder! Både jag och sambon var små, så jag borde nog köpa i alla fall en uppsättning i strl 50 :)
Jag tror vi handlat hem allt nu faktiskt. Det enda som fattas är ett täcke och en kudde till vagnen som jag ska få hämta tillbaka från min syster som lånade det till sina barn:) beställde apoteksgrejer från apotea och ska hämta ut det idag, bindor och salvor och sånt:) blev lite billigare än att köpa på apoteket här:)
I klädväg har vi jättemycket i strl 50 och faktiskt nån uppsättning i strl 44 också eftersom bägge äldre barnen var ganska små när de föddes (är små än). Är väl inte så hemskt ofta de går direkt på strl 56 så det kan nog vara bra att ha något i 50:) passa på att shoppa;)