BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jag hoppar in här om det är okej? Har läst i tråden men inte skrivit något ännu så det är väl dags nu :)
Jag är gravid i vecka 17 (16+5) och är beräknad till 2 mars. Vi har varit på KUB som gav låga siffror så nu inväntar nu på RUL som är 9 oktober. Jag är 27 år och maken är 28 år och det är vårt första barn. Det är faktiskt en "smekmånadbebis" för vi gifte nämligen i början av juni och i början av juli så blev plus på stickan. Även om vi hade försökt några månader blev jag faktiskt väldigt förvånad för jag trodde det skulle ta längre tid att bli gravid. Men det var den bästa tänkbara bröllopspresenten
Jag håller fortfarande graviditeten hemligt på jobbet då jag hoppas att kunna få ändrad anställning (från bemanningsföretag till att bli anställd av uppdragsgivaren): Borde redan ha fått svar men det har dragit ut på tiden så förhoppningsvis ska jag få svar kommande vecka hur det blir med anställningeni kommande vecka. Men magen syns redan så den är svår att dölja på jobbet. När jag skulle berätta för min farmor hann jag inte ens säga nåt innan hon sa direkt att "jag vet, det syns på din mage" men än så länge verkar ingen misstänka något på jobbet. Planerar att berätta efter RUL eftersom då borde det vara klart efter anställningen annars berättar jag efter bröllopsresan som är lite senare i oktober.