Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Kul att du fortsätter förnedra dig själv gudafjanten.

• Nerfherder

Jasså Gudasänd. Är du molnexpert nu helt plötsligt också. Du som inte är utbildad inom något område. Jag sa ju att jag själv såg dessa moln som barn. På 80-talet. Men du verkar vara född långt senare...

• Nerfherder

En annan sak som är lite udda är att Gudasänd hela tiden glömmer bort att han postat länkar

• Nerfherder

Men sluta upp med att posta videor på helt vanliga flygplan! Det är nästan så man tror att du försöker skrämma upp folk genom att bete dig på det här sättet. Din källkritik är verkligen under all kritik. Eller hur var det nu, hade Gudrun schyman klagat på chemtrails, eller?

• Nerfherder

Kom igen nu svara på ett av mina inlägg på ett konstruktivt och vettigt sätt, utan att ändra i quotesen och utan att använda dig av smileys. Du framstår som en tramsig 14is tack vare det.

• Nerfherder

Personligen tycker jag det är för jävligt att enhörningar äter upp våra regnbågar. Det om något borde stoppas.

Gudasänd: jag har sett Big Foot, smaka på den du.

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-10-27 18:02:20 följande:

.

Chemtrail-pilot som glömde slå av chemtrailsen innan landning:

.

.

.

Ehh igen? Dina gamla filmer som vi redan söndersmulat många ggr om i den här tråden. Fått för många elchocker?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-10-27 18:12:45 följande:

Lögn!

Visa oss var i tråden denna bevisvideo skulle ha smulats sönder, tack!

Läs tråden innan du postar, du postar exakt samma skit om och om igen! Vad har vi sagt om boxhandskarna?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-10-27 19:08:31 följande:

.

Citera ur denna trollsajt var "Case Orange" skulle ha motbevisats, tack!

FÖR HELVETE, lägg av med boxhandskarna NU!

Grattis du länkar till en tråd!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-10-27 19:11:54 följande:

.

Har läst tråden, och INGENSTANS har faktumet att chemtrail-piloten glömde att stänga av chemtrailsen motbevisats !!! 

.

Okunskap ska bankas ur!

Isf använd de på dig själv! Kolla efter första gången du postade den där länken!!!
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!