Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Jag tror att man får ut mer av att tala med en vägg än av att försöka få gudaskämtet att fatta något alls

• Nerfherder

[quote=74045873][quote-nick]EnAnonumius skrev 2014-09-23 13:07:54 följande:[/quote-nick][/quote]

Japp. Gudasänd har fetfel och är ute och cyklar deluxe. Om han inte trodde på den oheliga vad det nu hette, hade han kunnat använda sig av gps för att hitta hem.

• Nerfherder

Haha gudasänd länkar till en massa bloggar som stöder hans virriga teorier. Ok då skapar väl jag också en.

• Nerfherder

Man behöver inte vara psykiskt sjuk för att tro på chemtrails. Problemet i ditt fall, gudasänd, är att du tror på precis vareeeenda liten jävla konspirationsteori som någonsin uppfunnits.

Sjukt att DU fortfarande efter alla våra skriverier, tom en PILOT som förklarar för dig fortfarande tror på chemtrails. Det om något är sjukt.

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-09-24 17:56:04 följande:
    Så länge det finns konspiratörer som utför konspirationer, så kommer det finnas konspirationsteorier, och anledningen till att det finns så mycket konspirationsteorier nuförtiden, är för att Illuminati/Bilderbergarna/New World Order utför en hel del konspirationer... :yes::yes::yes:Sedan så ska jag be dig och din desinformerande pilot titta på detta klipp och sedan försöka återkomma med påståendet att chemtrails inte existerar... :whoco5::whoco5::whoco5:
    LOL du kommer med påståendet att en konspirationsteori ligger bakom alla andra, du är bara för mycket. Nu köper jag fan det där domännamnet!
  • Nerfherder

Fniss gudasänd. Du är bara för söt. Om någon visar dig en bild på ett moln och skriver Chemtrails brevid det, då tror du på det. Hur känns det att vara totalt ensam om att tro på chemtrails i denna tråd? Slåss mot väderkvarnar, någon?

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!