Gudasänd skrev 2014-11-17 19:01:33 följande:
Från kommentarerna till Nevada-videon:
.
"Not news. Here in Spain it's extremely random. Some days, and most days, there isn't a streak in the sky. Then, all of a sudden, the sky is criss-crossed."
.
En av de rabiata förnekarna här, försökte tricksa med att anledningen till att dessa chemtrailplan plötsligt slår till med en hel armada av plan, skulle bero på att det är lite fuktigare i luften, är ju så löjeväckande så det inte är sant...
.
Enligt förnekarna ska det ju alltid komma ut contrails, om inte långa persistent, så åtminstone den korta varianten, men här säger ju kommentatorn att det går perioder utan en endaste strimma efter planen...over and out!
.
Eller så kan det bero på att det är massor av plan uppe i luften. Du ser bara inte spår ifrån dem om inte luftfuktigheten är rätt.
Aldrig påstått att planen alltid har contrails.
De uppstår vid rätt klimat. Som kan komma och gå.
"I live in NYC, they do this like every 2 weeks."
.
Chemtrail-attackerna kommer mycket uppenbart i vågor, väldigt planerade!
.
"I see these all the time in Northern Nevada. Noticed now they do more on cloudy days as if we won't notice them as much or is it because they are hoping it will rain down on us faster. Amazing isn't it that its only over populated areas!"
.
Det finns uppenbart en tydlig systematik och struktur bakom chemtrail-attackerna, vilket förnekarna blundar för...
.
Så de försöker att vara hemliga men de sprejar med förutsägbara mönster och tider?
"Noticed now they do more on cloudy days" Men va lägligt att de kommer när det redan finns massor av kondens på himlen! Dvs moln.
"I moved back to Peru.. and now I see my skies clear.. hated waking up every morning and seeing the skies full of chemtrails. "
Det här skulle jag vilja ha en förklaring på av förnekarna, hur kommer det sig att i länder där Chemtrail-attackerna INTE pågår, att man aldrig där ser de karakteristiska långa kvardröjande strimmorna?
Hmm...
.
Hur kommer det sig att Serbien som enda land kring EU-området besparas Chemtrails?
.
Ja, för att de ryter ifrån!
Hur vet du att det inte förekommer där? De kanske gör det i hemlighet precis som du tror att de gör överallt annars.
Dessutom kommer jag ihåg contralis ifrån när jag var i Peru.