Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Aikido skrev 2014-12-17 17:16:17 följande:
    Nu svänger du igen. Det finns ju inte någonting i videon som är användbart för att visa det.
    .
    Jo, hans iakttagelser av 9 plan som INTE chemtrailade, medan 1 plan chemtrailade! Till skillnad från dig så kan jag lita på folks utsagor även utan att det är filmat!
  • Gudasänd
    Aikido skrev 2014-12-17 17:16:17 följande:
    Det finns ju inte någonting i videon som är användbart för att visa det.
    .
    Här får du ett film-exempel med både chemtrailande plan och icke-chemtrailande plan:
    .

.

KOMMENTAR? :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
  • Gudasänd
    Aikido skrev 2014-12-17 17:22:58 följande:
    Jag skulle ju kunna vara elak...
    .
    Du förklarade inte för oss varför planet slog på chemtrailsen plötsligt vid uppstigning, varför trailsen inte syns tidigare på bilden?

Kolla igen, vid 1 minut:
    .

.
    Seså... :boxing::boxing::boxing:
  • Gudasänd
    Aikido skrev 2014-12-17 17:25:50 följande:
    Du hann visst rätta ditt misstag. Kondens ja. Det där som du undviker att svara på hur det bildas.
    Man kan inte ens få en liten länk till en informativ Youtubevideo som förklarar vad kondens är eller hur det bildas?
    .
    Desinformationen kring kondensstrimmor; ytterst sällsynt att se en k-strimma, de flesta har aldrig sett någon:
    .
    globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html
    .
    globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/plumes-change.html
    .

Moderna flygmotorer skapar inga som helst kondensstrimmor, varför alla strimmor vi ser på himlen är chemtrails:
    .
    globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=10445
    .

.

:boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:

• Gudasänd
    Aikido skrev 2014-12-17 17:38:40 följande:
    Contrailsen kanske kom där för att planet kom in i ett område med "rätt" temperatur, luftfuktighet och annat hokus pokus...
    .
    Ja, ditt snack är bara hokuspokus, gallimatias, ingen tror på ditt trollande här längre !!!
    .
    "Planet kom in i ett område av hokuspokus"... :lol::lol::lol::lol::lol:
  • Gudasänd
    Aikido skrev 2014-12-17 17:44:25 följande:
    Av någon underlig anledning tror jag mer på piloter och vetenskapsmän än på det som skrivs på dina propagandasidor.
    .
    Pilot som har modet att tala ut om Chemtrails och HAARP:
    .
    beforeitsnews.com/chemtrails/2011/10/pilot-speaks-out-about-chemtrails-and-haarp-1256807.html
    .

Pilot som är ärlig, säger sig känna till projektet kring chemtrails-besprutning, men kallar det för "ett nödvändigt ont":
    .

.

:yes::yes::yes::yes::yes:
  • Gudasänd
    Aikido skrev 2014-12-17 17:55:30 följande:
    Nu menade jag inte "piloter" som talar ut på dina propagandasidor.
    .
    Nej, utan tydligen "piloter" som sprider desinformation kring Chemtrails, precis som du...
  • Gudasänd
    Aikido skrev 2014-12-17 17:34:02 följande:
    Är du säker på att alla chemtrails verkligen syns när de släpper ut dem. Kanske bägge chemtrailar men bara det ena släpper ut sådant som är synligt för blotta ögat.
    .
    Berätta lite mer om detta...
  • Gudasänd
    Iarwain skrev 2014-12-17 18:17:07 följande:
    Det har jag inte lovat...
    .
    Du sade dig ha en teori kring det myckna chemtrailandet över Kalifornien!

Seså...
  • Gudasänd
    Aikido skrev 2014-12-17 18:24:42 följande:
    Blandar du inte ihop folk nu?
    Samma modus operandi...

Här ska du få ännu en intressant video, där Monsanto verkar vara inblandad i chemtrails-programmet:
    .

.

:evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!