Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Nerfherder skrev 2014-12-13 10:40:20 följande:

Det var den bästa iden jag hört på länge

.
    Chemtrailplan i Kalifornien som detonerar en chembomb, 1.05-1.10, som sedan kvardröjer som ett chemtrail på himlen:

.

.

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-12-13 16:23:16 följande:

Gudasänd: det finns bara 3 fordon som servar planen under markstoppet.
    Det är tankbilen med bränsle, vattenbilen med just dricksvatten och så toabilen som tömmer toatanken.
    Var och hur får man in dina chems i planen? Tonvis som det måste vara?

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-12-14 10:35:41 följande:

Gudasänd: Aerochem är avisningsvätska.

.
    Ja, enligt er desinformation!

Måste verkligen vara jobbigt att jobba hos SMHI, när man hela tiden måste ta med i beräkningen alla chemtrailplan som sprutar sina chemtrailgenererade moln!

För 2 timmar sedan fanns det inte ett endaste moln på himlen där jag bor, tills flera chemtrailplan började spruta ut sina chemtrails (såg det med mina egna korpgluggar), kemikalier och nano-metaller, så att hela himlen nu är fylld med dessa artificiella chemtrailgenererade dismoln!
    .

.
    :rant::rant::rant::rant::rant::rant::rant:

• Gudasänd

.
    NU NÄR DESINFORMATÖRERNA OCH TROLLEN HAR GETT UPP...

...så kan jag fortsätta här utan deras vilseledande skit!

.
    VISSTE NI...

...att på grund av alla nya skumma artificiella chemtrailmoln, så har NASA känt sig tvungna att namnge dessa moln, vilka sjukt nog presenteras som naturliga:
    .

.

:rant::rant::rant::rant::rant:

.
    Grova lögner presenteras nu i barnens skolböcker, där karakteristiska chemtrailmoln lanseras som naturliga moln, riktigt sjukt:
    .

.

:rant::rant::rant::rant::rant:

.
    LÄS MER OM DETTA HÄR:
    .
    globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=831#.VB9NQxbp95E
    .
    globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/nasa-cloud-charts.html

• Gudasänd
    Aikido skrev 2014-12-14 13:20:34 följande:
    Nej antagligen inte. Men du förstör ju den lilla glimt av trovärdighet du någonsin haft genom att inte svara på frågor, posta länkar till skräp du inte ens bemödat dig om att titta på själv, ändra i citat m.m.
    .
    1. Att svara på frågor som rabiata förnekare ställer, är lika fruklöst som att piska en död häst...

2. Jag tittar på varenda länk innan postande, dvs en ren lögn från din sida!

3. Sedan när är troll-citat viktiga?
  • Gudasänd

.
    Enligt desinformatörerna Nerfherder, lifebringr/kivirush och ulfsas, så är detta fullt naturliga moln:
    .

.

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

• Gudasänd
    Iarwain skrev 2014-12-14 16:32:49 följande:
    Hur tror du kondens uppstår?
    .
    I alla fall inte från moderna flygmotorer...
  • Gudasänd

.
    Ser att Nerfherder är inne i tråden just nu...får se om han kan hålla sig... Skrattande

• Gudasänd
    Aikido skrev 2014-12-14 16:45:46 följande:
    Du har alltså även kollat på den där från UR?
    .
    Ja, den såg jag, postade den för att där tilläts i alla fall sanningssägarna komma till tals, även om det var hårt vinklat av vår statskontrollerade media...
  • Gudasänd
    Iarwain skrev 2014-12-14 17:15:44 följande:
    Jag tror på observation.
    .
    Du tror på observation?

OK, vad observerar du här?
    .

.

:evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!