Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd. Du kan sluta länka ifrån globalskywatch.com.

Det om något är en desinformations sida.

Men du litar ju blint på allt där. Helt utan någon koll. Käll kollar du dina källor där?

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Jag gillar denna bit på globalskywatch.com under terms and conditions.

"The existence of chemtrails is well established. Anyone debating the existence of chemtrails will be considered a troll and will be permanently banned without warning."

"The operators of this website reserve the right to modify the terms and conditions set forth in this document and its associated documents from time to time without notice and without consent. The terms and conditions of this agreement along with future changes to this agreement are binding and retroactive."

De vill uppenbarligen inte att någon ska kunna säga emot.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-21 16:06:52 följande:

.

Laboratorietester runtom i världen ger belägg för att chemtrails innehåller en hel radda med hälsovådliga kemikalier och metaller

Kan du ge mig en av dessa rapporter som har blivit granskade av peer review?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Om forskare gör fel så ofta pga att de är partiska. Varför skulle det vara någon skillnad på det som du länkar? De är ju partiska för sin sak.

Sedan så får en ju inte ens kritisera något på din favorit sida, globalskywatch.com för att då blir en avstängd utan varning.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-21 19:50:43 följande:

.

Precis som på Flashback då, kritiserar man det minsta deras troll-moderatorer, såsom KimNeilJung, så kan man bli avstängd utan förvarning, och min senaste ½ års avstängning tillkom efter att jag gjort deras huvudadministratör uppmärksam på hans självsvåldiga modererande... snacka om pajas-sajt...

Varför det inte du som nyss skröt om att din står hade flest kommentarer? Då fick en ju uppenbarligen diskutera ämnet tills att du blev banad.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-21 19:55:30 följande:

.

Fler laboratorietester som påvisar kemikalier och skit efter Chemtrails:

.

.

Kan du ge oss rapporten på den istället för en video. Jag vill gärna se det.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-22 02:36:03 följande:

.

Skywriting? Du yrar i nattmössan!

.

1. Texten är intakt i timmar, vilket skulle vara totalt omöjligt med tanke på att vinden blåser!

.

2. Molnen som dessa chemtrailstrimmor genererar är klassiska chemtrailmoln, har absolut ingenting med din skywriting att göra, vars rök inte kvarstannar i många minuter!

1. Varför skulle chemtrails ligga kvar längre? Vad är det som håller fast dem på samma plats i luften? Och inte påverkas på samma sätt som dina påhittade chemtrails skulle.

2. Kan du ge mig någon källa på att skywriting (som är till för att göra rök synlig på himlen) bara ligger kvar i ett par minuter. 1. Igen.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    kivirush skrev 2014-11-22 10:40:58 följande:

1. Varför skulle chemtrails ligga kvar längre? Vad är det som håller fast dem på samma plats i luften? Och inte påverkas på samma sätt som något annat skulle.

2. Kan du ge mig någon källa på att skywriting (som är till för att göra rök synlig på himlen) bara ligger kvar i ett par minuter. 1. Igen.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-23 16:05:36 följande:

.

Det där är skywriting med CHEMTRAILS, skywriting med rök från propellerplan stannar inte intakt i 2 timmar !!!

Har du något belägg för det påståendet?

Annars kan vi bara avfärda det som osant direkt.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Det beror ju helt på väderförhållanden.

Om det blåste på den första och var vindstilla på den andra så stannar de ju kvar olika länge.

Det är ju inte så konstigt att du väljer två som passar sin agenda.

Och dessutom slänger in saker som att den ena var med chemtrails helt utan att redovisa vad du har för bevis på det.

Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!