Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Biffus skrev 2014-10-28 18:04:31 följande:

Att det inte är bevis ö.h.t. Det är en film. Det som saknas i ditt "bevis" är själva beviset.

Word.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-10-30 07:17:04 följande:

Både du "och" Flashback-moderatorn EnAnonumius kallar mig för "Gudafjanten", hur ska vi tolka det?

Att det är ett bra smeknamn?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-10-30 02:43:48 följande:

Huruvida Chemtrailplanet är 50 meter eller 100 meter ifrån det andra planet, gör det nån större skillnad för dig?

Ja, det gör skillnad. Planen kommer aldrig att komma nära varandra. Även om det kan se ut som det ifrån Marken. Det betyder att det finns väsentliga skillnader mellan lufttryck, luftfuktighet osv som ger upphov till att ett plan får en k-strimma och den andra inte.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-10-30 07:32:17 följande:

Men att det endast har kommit från just de två som jag anklagat för att vara samma Flashback-diktator... 

Glömmer du inte att du har anklagat mig för att vara den samma? "Intressant att du har en sån intim kontakt med Enanonumius här...vilket ju bara stärker teorin om att även du är en av de ökända Geocentrism-fientliga modsen på Flashback."

Gudafjanten ^^
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-10-30 07:37:50 följande:

Skämtar du med oss? Väsentliga skillnader mellan lufttryck och luftfuktighet mellan dessa två plan?

.

Vi går inte på ditt patetiska trollande här...

Kan du inte ge mig något mer lite mer substans än en Youtube video. Kan du presentera en forskningsrapport för mig som stödjer din hypotes om att det inte skulle finnas någon skillnad i lufttryck och luftfuktighet mellan planen. Du vet ju inte ens avståndet mellan planen.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Nerfherder skrev 2014-10-30 07:58:04 följande:

Gudafjanten, du vet inte ens vad källkritik är!

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-10-30 07:51:03 följande:

Citerar du den ökände desinformatören Mick West? Källkritik, tack!

Den största desinformatören är DU Gudafjant. Ingen av dina hypoteser har visat sig ha någon som helst substans.

Vad hände med alla barn som skulle chippas?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-10-30 08:01:09 följande:

.

Desinformationen kring kondensstrimmor, det är ytterst sällsynt som man kan se en k-strimma:

globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html

.

Moderna flygmotorer skapar inte kondensstrimmor, varför alla strimmor vi ser på himlen är chemtrails:

globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=10445

.

.

.

Jag bor nära en av Sveriges största flygplatser. Jag ser k-strimmor dagligen. Vissa försvinner direkt, andra ligger kvar. De är rätt roliga att titta på Ibland då en klart kan se de olika luftströmmar som finns där.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-10-30 08:03:13 följande:

Alla vi tusentals som varnade för det globalt, lyckades ju tillfälligtvis avvärja det...

Du menar att du varnande och tusentals inte trodde på dig?
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!