Inlägg från: Joce82 |Visa alla inlägg
  • Joce82

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Ja, och varför fick jag inget svar på varför haarpade mol finns med på målningar från 1500 och tidigare? De fanns ju inye enligt dig före 1940!

Och jag har även visat på en film från -40 som spelades in 1938-39 med olika roliga strimmor

• Joce82
    Iarwain skrev 2015-01-23 14:01:00 följande:
    Av en händelse hittar jag inte Chemtrail där heller...
  • Joce82
    Gudasänd skrev 2015-01-26 02:21:24 följande:

.
    Framförallt tynger du ditt egna karmakonto för ditt högst omoraliska beteende...

Karma? Hur vore det att bemöta sin nästa som man själv vill bli bemött? Börja med att visa samma respekt du själv kräver och svara på frågor som ställs dig
  • Joce82
    EnAnonumius skrev 2015-01-29 02:33:26 följande:
    En liten fråga om mängder.

Hur mycket bränsle får ni lov att ha kvar i planen när ni skall in för landning?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
    Ja? Bra fråga, och hur mycket får ni dumpa?
  • Joce82
    lifebringr skrev 2015-01-29 10:30:17 följande:

Chemtrails är lika overkligt som elöverkänslighet.

Vad som är verkligheten är problematiken bakom de båda. 

Varför skulle elöverkänslighet vara overkligt?
  • Joce82
    Nerfherder skrev 2015-02-01 07:42:48 följande:

Det som är skumt är att Fjanten hela tiden konstant duckar för enkla frågor...

Inte alls skumt! Skulle han göra det måste han möta sina inre demoner. Rädslan att tvingas erkänna att hela Ens liv kretsar kring konspirationer utan minsta gnutta sanning
  • Joce82
    Gudasänd skrev 2015-02-07 14:58:46 följande:
    .
    HUR KOMMER DET SIG ATT NI FÖRNEKARHATTAR UNDVIKER ATT KOMMENTERA DENNA NYA SENSATIONELLA VIDEO ???

.

:evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
    Hur kommer det sig att du struntar i att besvara konstruktiva frågor och motbevis?
  • Joce82
    Joce82 skrev 2015-02-07 16:24:55 följande:
    Jag har aldrig i hela mitt liv läst eller skrivit något på Flashback! Det enda forum jag skriver i är fl och då håller jag oftast till i familjefrågedelen!.. Jag harangs barn och följaktligen ingen tid till sånt trams. Mitt namn här är till och med sökbart på internet för det är det enda jag någonsin använt på mail och forum!!!!
    Många barn skulle det stå
  • Joce82
    Gudasänd skrev 2015-02-07 16:35:22 följande:
    .
    Hur ser Gud på lögnare tror du?
    Om det är vad som gäller för Gud är det inga bekymmer för mig
  • Joce82
    Gudasänd skrev 2015-02-07 21:22:44 följande:
    .
    Vad skulle du godta som bevis för Guds existens?

Det har jag frågat dig tidigare Kim, men du lyckas aldrig ge nåt svar!

Jag (jag) gav dig kriterier för bevisföring tidigare i tråden, bläddra tillbaka och läs på! Passa på sen å svara på frågor och motbevis! Men det är nog större chans att vinna på lotto än att du skulle va seriös å svara på något.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!