Inlägg från: Joce82 |Visa alla inlägg
  • Joce82

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Vad jag ser när jag kollar på alla dessa klipp är påståenden, många utan vetenskaplig förankring. Och vissa som använder vetenskapen, men förvanskar den för att verka passa det man själv vill få fram. Ser man youtubeklipp som bevis så har man inget verkligt att komma med.
    Ett bevis vore om ett klipp på en pilot som smygfilmade när de tankar chems!
    På youtube kan man hitta bevis på precis vad man än vill ha för svar. Till och med idiotteorier som jordens medelpunkt i universum eller jättar.. Mycket flum och idiotier med andra ord!
    (Riktat till gudasänd, alla ni andra förstår ju detta)

• Joce82

Anledningen till att man inte ser moln på himlen i äldre filmer har att göra med filmteknik. Det är inte ofta man filmar en hel scen i ett rakt svep utan gör några klipp på kanske tiotals sekunder under en hel dag. Det skulle då se förbålt konstigt ut om molnen hoppade fram och tillbaka på himlen som en jojo.

• Joce82
    Gudasänd skrev 2014-12-06 17:06:05 följande:
    .
    Man ser inte moln på himlen i äldre filmer?

Fel!

Man ser MASSOR av härliga, fluffiga naturliga moln i äldre filmer. Vad man däremot INTE ser, det är dagens chemtrailsgenererade artificiella moln!

Här ser du tydligt skillnaderna mellan naturliga moln och artificiella chemtrail-genererade dismoln, mycket lärorikt:
    .
    globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/geoengineering-artifacts.html
    .

.
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    .

Chemtrailmoln saknar distinkta gränser, de är flacka och saknar djupdimension. De är slingrande och odefinierbara, ofta som ett spindelnät.
    Skrev och tänkte nog lite för snabbt där:) hade några scener i huvudet från "Ben Hur" och "300" (originalet), där många klarblåa himlar visades utan moln. Hade själv fått den förklaringen berättat för mig:)

Om du kollar på jamesbond moonraker så har de inte tagit hänsyn till molnen vid en scen och vid början så är det nästan molnfritt och minuten senare så täcks nästan hela himlen sv moln .

Men det hör väl inte till tråden egentligen
  • Joce82
    Gudasänd skrev 2014-12-06 18:34:05 följande:
    .
    1. Jag för min del känner inget behov av att trolla med flera konton...

2. Att jag justerar lite i dina troll-citat, vad är skadan?
    .

.
    Mina damer och herrar: Detta är ett fullt naturligt moln enligt trollen...
    .
    :lol::whoco5::lol:
    Men om du ser på filmen powerdive(1941) 3:17min in så ser du moln som enligt dig bara kommer från chems och även ca35 min in
  • Joce82
    Gudasänd skrev 2014-12-06 20:53:56 följande:
    .
    OK, är det därför som man inte visade upp några stjärnor från bluffresorna till Månen, för att folk annars skulle kunna avslöja bluffen ännu lättare... :skamsen::skamsen::skamsen:
    Vill du debatera månresornas vara/icke vara så starta en annan tråd om det :)
  • Joce82

Gudasänd.. Jag säger inget om strimmorna efter flygplan, för där finns det annat folk i tråden med bättre kunskap.

Men jag gav dig ett förslag på en film tidigare från 40talet med moln som du säger inte existerade förrän nyligen pga chems. Kan jag få en kommentar? Bryr du dig överhuvudtaget om "motbevis" för dina sk "bevis"?

• Joce82
    Gudasänd skrev 2014-12-08 18:46:06 följande:
    .
    Storbritannien började experimentera med Chemtrails på sin befolkning redan 1940... 
    .

.

.

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    Så du menar att storbritannien BÖRJADE spreja på 40 talet så mycket att det redan då lyckades bli fångat i en random film.... Från usa ett år senare. Närmare bestämt Kalifornien! Det är rätt långt mellan usa och england. Och som du kanske vet så ligger kalifornien på andra sidan usa..
  • Joce82
    Gudasänd skrev 2014-12-09 01:52:04 följande:
    .
    USA började OCKSÅ så smått spreja sitt folk på 40-talet !!!
    "Också så smått" och det resulterade i moln som blev fångat på film!

Men, varför sade du då att de molnen aldrig någonsin existerat före 1990 tidigare i tråden?

Du ändrar de "fakta" som var vad du kallar Ovedersägliga!

Jag slösade bort 6 minuter sv min tid på ett av dina klipp nu. Kommer jag aldrig göra om. Tala om bortslösad tid som jag kunnat lagt på något nyttigare, tex rensa navelludd! Det hade frambringat ungefär samma bevisvärde för chemtrail.
  • Joce82
    Nerfherder skrev 2014-12-09 09:24:52 följande:
    Trodde du verkligen att ditt argument skulle bita på G?
    Tja... Egentligen inte. Jag har följt några av hans trådar och har rätt väl förstått hans debatteknik!

Jäkla tur för mänskligheten att han lever idag och inte under häxjakten på medeltiden!
  • Joce82

Gudasänd, det enda dina filmer bevisar är att flygplan kan lämna spår efter sig. Inget annat.

Jag skulle kunna spamma fram bilder på gigantiska ensamma stenar på ängar och säga att det är bevis på utomjordingar. Vem skulle annars lagt dem där? Det är ungefär samma bevisvärde!

Det enda jag skulle bevisa då är min stora okunskap och fantasi.

Skulle jag framhärda i att jag har rätt genom att visa fler bilder på stenar skulle jag slutligen anses galen och att jag hade sjuka vanföreställningar....

Sluta nu posta dåliga youtube klipp och lägg fram riktiga bevis.

Och inte från någon svagsint sida som lever på att odla konspirationsteorier

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!