Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2015-02-13 22:45:53 följande:

.

NÄR DU INTE SJÄLV KAN SVARA PÅ KRITERIERNA FÖR DIN KONDENS SOM KVARSTANNAR I TIMMAR (till skillnad från din kondens som försvinner efter en kort stund), VARFÖR AVKRÄVER DU DÅ SVAR AV MIG ???

Tänk om du kunde svara på en fråga, en enda gång.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-02-13 23:03:33 följande:

.

Återigen detta med att samla in pengar till Flashback, som även EnAnonumius/Nerfherder/Aikido kört med... jag vet att den ökände moderatorn KimNeilJung kör med en massa trollkonton(trots att det är förbjudet för honom som moderator att delta i delforum som han modererar), så hade jag fått spekulera så hade jag ju givetvis sagt att ni är samma person, men nu får jag ju inte göra det här, så jag säger inget...

Däremot bjuder jag dig på en ny intressant Chemtrail-video, som jag är säker på att du kommer uppskatta:

.

Du svarar aldrig på frågor,lär dig aldrig något, fortsättr alltid som förut.

Hur gammal är du?

Har du någonsin flugit?

Har du någonsin ens varit i närheten av ett flygplan?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-02-13 23:33:38 följande:

.

FAMILJELIV HAR YTTRANDEFRIHET, till skillnad mot er yttrandefrihetsbekämpare på Flashback, där ni nu stängt av mig (Död o återfödd) under mer än 1,5 års tid, trots att jag inte brutit mot en endaste regel!

Skämmes !!!

P.S. När jag ber Kivirush att visa på var exakt jag skulle ha begått regelbrotten på Flashback, så fegar han ur och strutsar... snacka om att inte ha alla hästar i stallet...

Mmm och hos dig snurrar hjulet, men hamstern ligger död brevid. Du är inte rätt person att klaga på att folk inte svarar.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-02-16 14:35:12 följande:

1) Källa tack! 2) Om du nu skulle vara full av tvivel, hur kommer det sig då att du inte har några tvivel kring chemtrailandet, att du så kategoriskt förnekar allt chemtrailande?

Roligt, gudasänd efterfrågar källa!
  • Nerfherder
    Binary skrev 2015-02-16 14:58:53 följande:

fort, samla ihop 400 youtube videos och ett par hundra bogus sidor som du kan länka till

Ska se om jag kan hitta den där fina bilden jag la till för några dagar sen
  • Nerfherder
    ConnyKlasson skrev 2015-02-21 11:35:30 följande:

Antagligen. Bombmattan av lögner i min inkorg har också upphört.

Hos mig slutade bombmattan när jag blockade honom.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!