Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2015-02-10 23:41:51 följande:

.

Krävs minst 8 000 meter för din kondens (förutom 70 % luftfuktighet och 40 minusgrader)!

Hur förklarar du kondensen i ditt badrum när du duschar? Eller du kanske inte duschar..,
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-02-10 23:49:11 följande:

.

Blir inga ihållande strimmor i badrummet!

Ska du inte erkänna dig besegrad nu?

Strimma på låg höjd = Chemtrails !!! 

CASE CLOSED !!! 

Nej du, vet du varför skulle jag göra det. Det är nämligen vattenånga som kommer ur flygplansmotorerna, därav min referens till badrum.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-02-10 23:52:23 följande:

.

Nu ska jag Twittra ut denna stora nyhet!

Detta är en dag att minnas!

Vilken då? Att du duschade?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-02-10 23:55:37 följande:

.

Men du ser tydligt på bilden, att till skillnad mot din vattenånga i ditt badrum, så kvarstannar chemtrail-strimman i luften!

imgur.com/AfHvkoc

Som sagt, case closed, ditt troll! 

(Jag skulle verkligen vilja tacka personen som tog denna bild, vem än det var!)

Logik som vanligt, är inte ditt starkaste kort
  • Nerfherder

Å hur faen ska vi ens veta att den där bilden är tagen i sthlm? Du går verkligen på vad skit som helst.

• Nerfherder

Om ni läser lite högre upp så drog jag parallellen med ånga i duschen inatt. Börjar seröst tro att Gudasänd är tappad som liten.

• Nerfherder

Om ni läser lite högre upp så drog jag parallellen med ånga i duschen inatt. Börjar seröst tro att Gudasänd är tappad som liten.

• Nerfherder

Jag börjar tro att Gudasänd har tröttnat, det är typ 3 ggr på sistone han skrivit att detta är minsann det definitiva beviset

• Nerfherder
    kivirush skrev 2015-02-11 09:35:32 följande:

Ja, TS tror ju att jorden är ihålig och att det bor "inomjordlingar" där.

Han tror på allt möjligt, geocentralism, andar som går in genom vaginor mm mm mm
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!