• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • ulfsas

Har hört om en del lite liknande fall. En dam blev sjuk om/när hon såg en sk"chemtrail".
    Hon hade sytt avskärmande kläder och så tog hon på, på riktigt alltså, sin foliehatt som hon hört skulle vara bra. Då blev hon inte sjuk längre.
    En annan kille som inte gillar mig kan tilläggas då jag visat på faktafel i det han lagt ut. Fick en video om honom mig tillskickad. Där blir han intervjuad av en likasinnad. Han har fått ett chip inopererat i örat. Intervjuaren frågade om han inte kunde få det borttaget. Svar: nej. De skickar då speciella läkare som är mot honom. Han har enl egen utsago från filmen vården, psykvården, kommunen och staten samt så blir han mindcontrollad av NSA. Hans grannar är med i NSAs spel. De skrattar (åt honom) kan han höra när han lägger örat mot golvet. När han skall sova så skickar NSA ett *bzzt* till hans chip i örat så han inte jan sova. De förföljer honom var han än är. Förutom hans onda grannar så förföljs han an div bilar och folk på stan. Dessa kommunicerar sins emellan genom blickar och tutningar. (Som om det inte fanns mobiler). Han är förföljd över allt. Han hävdar starkt tesen att vi alla skall bli mindcontrollerade genom våra nya automatrapporterande elmätare.

Behöver jag säga att tråden han började ogilla mig i (för info så är jag alltid trevlig och påtalar bara fakta och inga tillmälen från min sida då) handlar om chemtrails.

Jag är enl honom och några andra en senil gubbe, en djävla idiot, ett troll, jag tillhör tydligen Illuminatis högsta nivå ögat, jag är betald agent(har bara inte sett några pengar än), NSA och något mer som jag glömt.
    Inte illa på CVt.

• ulfsas

Kan tillägga för damen i ovanstående exempel att om man släpper ut aerosoler, mycket små partiklar, ungefär som hårspray så kommer de inte att falla rakt ner.
    Om man nu skulle släppa ut chems över Stockholm så skulle dessa driva med höjdvindarna som oftast ligger på 50-150 knop, 90-270km/h. Detta skulle då innebära att man i Moskva eller Tokyo pga utspädning kanske skulle få sig en liten molekyl eller så.

Har personligen flugit ett bra tag nu. Noll chems kan tilläggas.

Undrar var Gudasänd tagit vägen?

• Aniiee
    ulfsas skrev 2014-08-14 15:20:30 följande:

Kan tillägga för damen i ovanstående exempel att om man släpper ut aerosoler, mycket små partiklar, ungefär som hårspray så kommer de inte att falla rakt ner.
    Om man nu skulle släppa ut chems över Stockholm så skulle dessa driva med höjdvindarna som oftast ligger på 50-150 knop, 90-270km/h. Detta skulle då innebära att man i Moskva eller Tokyo pga utspädning kanske skulle få sig en liten molekyl eller så.

Har personligen flugit ett bra tag nu. Noll chems kan tilläggas.

Undrar var Gudasänd tagit vägen?

Han dyker nog upp om ett par veckor, som gubben i lådan.....
    Key change, MOFO!
  • Krafs

AHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH. Chemtrails också? Finns det något som är osannolikt som du INTE tror på?

Är det inomjordingarna som bett gud ( VÅR IQ-ALLSMÄKTIGA OCH SUPER-IQ-IGA SUPER-IQ IQ-GUD IQ) dvs solen i vårt geocentriska system att bomba jorden med chemtrails?

Du borde börja med ståupp. Så fantastiskt rolig.

• Gudasänd
    Krafs skrev 2014-08-14 15:46:05 följande:

AHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH. Chemtrails också? Finns det något som är osannolikt som du INTE tror på?

Är det inomjordingarna som bett gud ( VÅR IQ-ALLSMÄKTIGA OCH SUPER-IQ-IGA SUPER-IQ IQ-GUD IQ) dvs solen i vårt geocentriska system att bomba jorden med chemtrails?

Du borde börja med ståupp. Så fantastiskt rolig.

Lust att kommentera?  Cool
  • Gudasänd

.
    EXTRA !!!   EXTRA !!!  EXTRA !!!

Government Weather Manipulation Expose:

• Hypnotica
    Gudasänd skrev 2014-09-01 04:44:57 följande:
    Lust att kommentera?  Cool
    7 min med olika contrails varav en soluppgång/nedgång.
    Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
  • ulfsas

Första filmen är ett antal plan med contrails.
    Har själv gjort tre contrails idag. Helt normalt alltså.

Filmen med Alex Jones är som vanligt. Han är ju en av de som driver mängder av konspirationsteorier. Det finns fler sådana dårar.

Hur som helst så måste chems in i ett stort antal flygplan för att komma upp i himlen.
    Har du några filmer eller bilder som visar hur det går till.
    Var förvarar man chems?
    Var släpper man ut chems från planet?
    Var tankar man på chems på planet?
    Var kontrollerar piloterna chems med?

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!