• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • ulfsas

Sover du ännu Gudasänd?
    Upp o hoppa som en loppa.

Har du några svar på mina frågor då?
    Det kan väl inte vara så att du av alla har slutat att tro på chemtrails?

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-08-01 21:11:26 följande:

Sover du ännu Gudasänd?
    Upp o hoppa som en loppa.

Har du några svar på mina frågor då?
    Det kan väl inte vara så att du av alla har slutat att tro på chemtrails?

Hur förklarar du f.d FBI-chefens avslöjande om Chemtrails?

Det gick tydligen inte så bra för honom efter sitt avslöjande...

• Anghammarad
    Gudasänd skrev 2014-08-07 12:29:55 följande:
    Hur förklarar du f.d FBI-chefens avslöjande om Chemtrails?
    Att han var senil. Vilket bevisas ganska väl av de andra "avslöjandena" han gjorde, som exempelvis den om den landsomfattande kulten i USA där man ritualmördade barn.

Han slutade på FBI 1979 och dog, av cancer och inget annat, 33 år senare.
  • Nerfherder

Ja precis, ungefär som när Kanadas föredetta försvarsminister pratade om ufon på den där stora konferensen. Bara ett problem. Han var försvarsminister på 60-talet.

• ulfsas

Gudasänd: vi kan ju slå varandra i huvudet med olika saker. Du med konspirationsteorifilmer från Youtube och jag med fakta från verkligheten ;)

Det är för att undvika det som jag är ute efter något påtagligt från ett verkligt flygplan. En fast installation alltså.
    Se de tre frågor jag ställde i början. Plan har alltid ett registreringsnummer. Bra att ha för identifikation.

• ulfsas

Tror ni att Gudasänd letar bevis fortfarande? Det tror jag.
    Efter att ha producerat så svag bevisning så kan vi sova utan att oroa oss för några chemtrails iaf. Tror det finns värre.
    Isis, Hamas, Ukraina mm

• dfuoih
    ulfsas skrev 2014-08-11 14:43:39 följande:

Tror ni att Gudasänd letar bevis fortfarande? Det tror jag.
    Efter att ha producerat så svag bevisning så kan vi sova utan att oroa oss för några chemtrails iaf. Tror det finns värre.
    Isis, Hamas, Ukraina mm

Han håller på kolla upp kolhydratskonspirationen. Tydligen skall Axa och Gunde Svan ligga bakom.
  • ulfsas
    dfuoih skrev 2014-08-11 15:08:20 följande:
    Han håller på kolla upp kolhydratskonspirationen. Tydligen skall Axa och Gunde Svan ligga bakom.
    Kolhydratskonspirationen går mycket längre än så. Vi från Illuminatis högsta råd har i tätt samarbete med Bildebergsgruppen, Rotchild och NSA samt Mossad i hemlighet tillsatt kolhydrater till godis och glass jorden runt för att göra människor till lydiga zombies. Vi har hittills varit mest lyckade med gruppen Hare Krishna. Mestadels zombies där numera.Cool
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • lifebringr

Det är ett fantastiskt fenomen att människor med verklighetsförankring har en förmåga att kliva fram och ta ner foliehattarna på jorden! 

TS letar upp andras konspirationsteorier och fyller sedan sin absolut grå vardag med dem. 

Lite mer humor ifrån hans samling av andras konspirationsteorier:

I denna påstår mytomanen att det är SANT att mammor som föds ifrån Maj 2014 kommer att mikrochippas.

Faktum är att nyheten är ifrån början ett aprilskämt.... 

Som den oerhört intelligente trådskaparen gör om till sin absoluta sanning och lägger där efter ner mycket tid och energi på att marknadsföra detta.

VEM kan ta aprilskämt som sanningar undrar ni. Det krävs en hel del! ;)

www.familjeliv.se/forum/thread/72307216-mammor-barn-som-fods-fran-maj-2014-kommer-att-mikrochippas

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!